Wednesday, April 18, 2018

Menangi RM110,000 Duit Raya Dengan Peraduan Raya Fiesta Berganda Lam Soon...

Ramadan semakin menjelang , dan dengan itu datang penyucian rohani, jasmani dan pembersihan rumah secara rapi sebelum Hari Raya. 

Memahami tekanan kenaikan kos sara hidup terutama ketika melakukan persiapan untuk musim perayaan, jenama-jenama penjagaan rumah dan peribadi di bawah Lam Soon telah bergabung untuk menggembirakan pelanggan dengan peraduan Raya Fiesta Berganda yang menawarkan 416 hadiah sepanjang 13 minggu, termasuk 390 hadiah mingguan sebanyak RM100 setiap satu, 21 hadiah istimewa sebanyak RM 1,000 setiap satu serta lima hadiah utama  sebanyak RM 10,000 yang berjumlah RM 110,000 dalam bentuk duit Raya! Peraduan ini akan berlangsung dari 2 April sehingga 2 Julai, 2018. 

Jenama Lam Soon yang terlibat dengan peraduan Raya Fiesta Berganda termasuk Antabax, rangkaian penjagaan diri antibakteria Halal no 1 di Malaysia , bio-home rangkaian pembersihan rumah mesra alam yang diperbuat daripada bahan terbiodegradasikan dan berasaskan tumbuhan, pembersih khusus wanita Orchid, rangkaian penjagaan diri May dan Fruitale serta  bahan pencuci rumah Zip dan Labour. 



Peraduan Raya Fiesta Berganda ini sangat mudah untuk disertai kerana kebanyakan orang akan membeli produk-produk ini pada kebiasaannya: Beli mana-mana product Lam Soon sebanyak RM20 dalam satu resit. Kemudian namakan 3 jenama Lam Soon yang terlibat dalam peraduan ini. Hantarkan jawapan anda melalui Whatsapp ke +6012 526 3391 termasuk nama penuh, nombor IC dan jawapan. Sertakan gambar resit anda sebagai bukti pembelian untuk tujuan pengesahan. Jika resit pembelian RM20 termasuk dua atau lebih jenama yang mengambil bahagian, anda berpeluang untuk memenangi salah satu daripada 21 hadiah istimewa bernilai RM1,000! 




Menurut En. Francis Ng, Pengurus Besar Kanan Jabatan Penjagaan Isi Rumah dan Peribadi, Lam Soon Edible Oils Sdn Bhd’s Bahagian Pemasaran, syarikat ini bertujuan untuk memberi ganjaran kepada pengguna untuk sokongan mereka terhadap jenama-jenama kualitinya.  

“Kami faham persediaan untuk musim perayaan boleh menyebabkan ketegangan perbelanjaan isi rumah kerana terdapat terlalu banyak benda yang perlu dibeli. Produk-produk kami adalah keperluan sepanjang tahun untuk isi rumah dan individu untuk mengekalkan kebersihan rumah dan peribadi. Musim perayaan adalah masa yang terbaik dan paling bermakna untuk menggembirakan mereka dengan hadiah wang tunai yang boleh digunakan untuk perbelanjaan mereka yang lain dan menjadikan sambutan perayaan meninggalkan kenangan yang lebih mendalam,” kata En. Ng.



Kebersihan dan Petua Pembersihan untuk Ramadan! 

  1. Gunakan rangkaian mandian Antabax kerana ia memberikan perlindungan 24 jam daripada 99.9%  kuman berbahaya, serta menjadikan kulit kekal lembap dan segar. 
  2. Pencuci Dapur bio-home adalah agen pencuci yang mesra alam, dibuat daripada 100% bahan aktif berasaskan tumbuhan yang mampu menanggalkan kesan kotoran degil juga pada kesan minyak. Pada masa yang sama, bahan ini lembut pada kulit – sesuai digunakan untuk membersihkan permukaan dapur selepas memasak hidangan sahur atau iftar.   
  3. Kaum hawa pula boleh menjaga kebersihan bahagian intim mereka dengan mudah menggunakan pembersih khusus wanita Orchid yang mengandungi herba traditional seperti manjakani, kacip Fatimah dan daun sirih serta mempunyai pH seimbang 3.5 yang sesuai untuk bahagian intim. 

Barangan yang SA terima..nantikan video unboxing SA soon di IG dan FB

Kebersihan dan Petua Pembersihan untuk Raya! 

  1. Travel kit Antabax yang terdiri daripada Penyembur Pembersih, Gel Pembersih Tangan Segera, Tisu Pembersih Anti-Bakteria dan krim mandian digunakan untuk pembersihan di mana sahaja tetapi terutamanya berguna semasa dalam perjalanan balik kampong. 
  2. Untuk menyegarkan lantai ruang tamu, ruang makan dan dapur antara tetamu yang ramai, gunakan pencuci lantai mesra alam bio-home dalam bauan Asia iaitu serai dan teh hijau kerana ia tidak perlu dibias dan tiada sebarang toksik.
  3. Untuk menghilangkan kesan minyak dan kotoron degil seperti kunyit, cecair pencuci pinggan ZIP berkuasa, menjimatkan dan lembut pada tangan. Amalkan pembersihan secara terus di dalam dapur and ruang makan untuk mengelakkan timbunan pinggan mangkuk dan perik kuali bertambah. 

Untuk maklumat lanjut tentang peraduan Raya Fiesta Berganda contest, sila layari  www.rayafiesta.com


37 comments:

  1. boleh try join ni haha sebab banyak produk yang sha guna. wah bestnya dapat suprise box hihi

    ReplyDelete
  2. bestnya...banyak tu hadiah yang bakal dimenangi..

    ReplyDelete
  3. Bestnya... Banyak hadiah yg menarik, banyak juga produk yg di gunakan dekat rumah...macam dekat atas tu...ishhh teruja tengok

    ReplyDelete
  4. Nak joinlah mana tau dapat duit raya alang-alang beli

    ReplyDelete
  5. Wah bestnya...pelbagai hadiah dapat dimenangi tu. goodluck kak SA

    ReplyDelete
  6. Eh eh. Rawlins nak try juga la. Moga semua yang join dimurahkan rezki ye

    ReplyDelete
  7. Wah bestnya SA, nak join juga lah contest nie nanti..

    ReplyDelete
  8. syoknya kalau dapat kan ... raya sakan ... hehehehe

    ReplyDelete
  9. Syoknye kalau menang duit raya tu hehe.. Sakan la beraya nanti kn.. Tq SA share info psl contest ni.. Bole la try join

    ReplyDelete
  10. Banyak nya hadiah..seronok nya kalau dapat

    ReplyDelete
  11. Senang je kan kak nak join contest tu. Nak join juga mana tau ada rezeki ana kan. Amin.

    ReplyDelete
  12. Wah tenkiu kak..nak join la contest ni..nanti nak pi mydin nak beli sabun2 semua ni and join contest ni..tq kak..kalau menang lega duit belanja rumah kan

    ReplyDelete
  13. i nak participate dalam contest ni mana tahu ada peluang untuk menang duit raya berganda ganda.. ada rezeki Insha Allah

    ReplyDelete
  14. Produk Lam Soon memang bagus. Ruby suka antabax mereka. Hehe. Selalu menang contest bleh jadi stok setahun sabun mandi. Hehe. Mesti join contest mereka. Besttt

    ReplyDelete
  15. produk lam soon memang saya suka.. semuanya berbau wangi dan berkualiti.. seronok juga kalau dpt menang apa2

    ReplyDelete
  16. Wow..banyak gila.. Byk antaranya kita guna... Mcm best je contest tu SA.. nnti nak try joinla kalau ada masa... Hehehe.. Kita nak antabax tu leh.. Hihi

    ReplyDelete
  17. nak kena try join nanti sebab zaza pun suka join2 contest..manalah tahu ada rezeki =)

    ReplyDelete
  18. Wahh menarik contest macam ni.airah memang suka guna antabax

    ReplyDelete
  19. Wah! Lumayan parcel SA Alhamdulillah :-)
    Byk Aida guna. Yg paling selalu guna is antabax.

    ReplyDelete
  20. Waahh....hadiah raya dari Fiesta banyak sekali tuh. Senangnya bagi yang menang euy. Kalau.dapat hadiahnya bagi pula ke Abby yah... kirim ke Indonesia hahahaa

    ReplyDelete
  21. Wahhhh lumayan sungguh hadiah yg ditawarkan. Langkah2 nak join pon mudah. Boleh lah join nanti. Mana lah tahu rezeki menang ke nanti kn. boleh guna buat belanja raya n belanja family

    ReplyDelete
  22. Rm10k tu kalau mng mmg rezeki terpijak. Alang2 beli brg rumah haruslah join sekali kan hehehe

    ReplyDelete
  23. Wah menarik ni.. peraduan yang senanglah.. banyak juga produk Kan Soon rupanya..ada produk yang memang pakai pun

    ReplyDelete
  24. wah ini peluang buat duit raya! good luck semua..wish me luck jugak!! apa lagi SA..

    ReplyDelete
  25. Wahhh bertuahnya badan dapat banyak hadiah. Kalau ada kelapangan nanti nak join jugak lah...mana tau ada rezeki

    ReplyDelete
  26. Banyak barangan yang sis dapat tu. Serba lengkap semuanya. Nak join juga contest tu mana tau dapat hadiah RM110,000.

    ReplyDelete
  27. Look attractive the prize right. I want to participate also. Just bust rm20 products from Lam Soon and answer simple question can join the contest. I am Lam Soon user too.

    ReplyDelete
  28. wah baru tau dorang under satu brand, banyak tu!

    ReplyDelete
  29. Wahhh nak join lah nanti, mana tahu boleh jadi salah seorang pemenang. Hehe. Lumayan sangat hadiahnya.

    ReplyDelete
  30. Menarik.. tak rugi mencubanya.

    ReplyDelete
  31. nice contest for Raya. Wish everyone good luck hehe

    ReplyDelete
  32. boleh try luck cari duit raya hehehe

    ReplyDelete
  33. WoW!!! Hadiah menarik menanti pemenang.. Macam best nak try ni

    ReplyDelete
  34. Ika baru tahu semua tu in one brand rupanya. tak pernah nak ambik tau pun selama ni :)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah