Tuesday, September 4, 2018

Jom Tempah Percutian Anda, Traveloka Sale dan Matta Fair 2018 Kembali Lagi!


Hi Korang!

Bagaimana minggu anda setakat ini? SA tahu kebanyakan kita semua mungkin tidak mempunyai hari yang baik tetapi jangan bimbang, harus ada sesuatu yang membuat kita semua tersenyum hari ini. Mungkin kita terlalu letih, kurang rehat dan tertekan dengan cuaca panas. Jangan risau..mungkin kita memerlukan sedikit masa untuk diri sendiri selain keluar shopping atau menonton wayang..mungkin seperti meluangkan sedikit masa untuk perjalanan! kan?Jom...ucapkan selamat tinggal kepada tekanan..It’s me time!!!!



Apabila SA dh penat dengan kerja-kerja yang tak pernah selesai..semestinya terlintas di fikiran dan terus terfikir eh boleh pergi atau jom cuti! SA inginkan sesuatu yang hebat. Dan jika anda tahu SA dana pa yang SA sukakan, walau hanya percutian pendek, ia boleh mengubah suasana hati SA, SA tidak kisah jika ia hanya 2 hari perjalanan selagi SA berada di tempat lain , suasana yang lain, ada hiburan dan yang penting sekali mempunyai makanan yang enak!Apalah namanya percutian tanpa makanan kan? Eh..apa kata kita check Matta Fair untuk mendapatkan tawaran pakej percutian yang menarik?

Traveloka Sale-Abration 2018!


Sekiranya anda mempunyai sesuatu difikiran anda untuk perjalanan sama ada di dalam atau di luar negara, sekarang tibalah masanya untuk kita menempah penerbangan dan hotel dengan mudah dan pantas, anda boleh menyemak laman web atau aplikasi Traveloka untuk menjadikan semuanya menjadikenyataan.Dan apa yang paling menarik adalah Traveloka mempunyai sesuatu yang menarik! Traveloka Saleabration 2018 kini kembali lagi. Mereka mempunyai tawaran penerbangan dan tawaran hotel yang luar biasa untuk anda. Segera bertindak dan kita tidak boleh terlepas!



Kenapa Traveloka Sale?

Sekiranya anda masih baru dengan perkataan 'Traveloka', jangan rasa pelik kerana ia merupakan satu hentian penerbangan dan platform tempahan hotel untuk destinasi domestik dan antarabangsa yang menawarkan carian, tempahan dan mengurus perjalanan anda tanpa sebarang kesulitan. Pada asasnya, anda hanya perlu pergi ke laman web atau aplikasi mudah alih mereka untuk menempah penerbangan atau hotel untuk percutian anda seterusnya. Sangat mudah kerana semuanya di buat hanya di hujung jari. Di Traveloka tawaran kupon diskaun tambahan ditawarkan untuk pembelian segera.

Tempahan Penerbangan Menjadi Lebih Mudah dengan Traveloka

Hari ini dengan semua perkara yang berlaku dalam kehidupan seharian kita, kita hanya mahu perjalanan seterusnya berjalan lancar dan mudah tanpa banyak kesulitan. Perancangan, pencarian, tempahan dan urusan perjalanan anda akan menjadi lebih mudah dengan Traveloka kerana ia memberi anda banyak pilihan untuk dipilih bergantung kepada keutamaan anda. Oleh itu, ia membuatkan tempahan anda lebih banyak kemudahan. Anda tidak perlu terus pergi ke setiap Syarikat Penerbangan yang berbeza untuk menyemak tiket penerbangan mereka tawarkan dan jimatkan masa lapang yang anda ada sekarang. Kerana dengan Traveloka ianya semua dalam satu.




Semak Tawaran Penerbangan Terbaik dan Tawaran Hotel

Anda boleh dapatkan penerbangan terbaik dan tawaran hotel untuk perjalanan anda seterusnya dalam satu platform. Apa yang SA suka adalah bahawa kita boleh jimat lebih banyak wang ketika memilih perjalanan yang terbaik. Traveloka juga menyediakan ulasan harga yang jujur. Harga yang ditunjukkan pada carian anda ialah harga akhir, tiada caj tersembunyi - apa yang anda lihat adalah apa yang anda dapat.

Jadi, bagaimana untuk memulakan tempahan?

Pergi ke Traveloka. Cari penerbangan anda. Bandingkan tawaran penerbangan di beberapa syarikat penerbangan dan menempah nilai transaksi terbaik untuk wang anda ke destinasi impian domestik atau antarabangsa anda. Anda boleh mendapatkan tawaran penerbangan untuk setiap jenis bajet - tawaran serendah RM40 ke destinasi domestik dan di bawah RM100 ke destinasi antarabangsa.

Kemudian cari dan pilih hotel anda. Lebih daripada 100 tawaran hotel Traveloka-satunya eksklusif untuk destinasi di sekitar Asia Tenggara untuk memenuhi pelbagai tujuan perjalanan untuk memastikan anda mempunyai penginapan yang hebat di perjalanan seterusnya.Hotel harus dipilih dengan teliti untuk memenuhi pelbagai tujuan perjalanan, sama ada untuk membeli-belah, melawat bandar-bandar yang kaya dengan budaya dan warisan, bersantai di tepi pantai dan banyak lagi untuk memastikan anda mempunyai penginapan yang hebat untuk perjalanan anda yang seterusnya.

Berminat? Jangan lewat! terus ke https://www.traveloka.com/en-my/ sekarang sebelum ia berakhir atau anda boleh memuat turun App Traveloka untuk kemudahan dalam menempah perjalanan anda seterusnya. Dapatkan promosi dan tawaran yang akan datang hanya dari Aplikasi! Traveloka Sale yang berbaloi seakan-akan Matta Fair 2018. Tempah sekarang untuk perjalanan dan penerbangan bila-bila masa dan mana-mana destinasi!Tempoh tempahan dari 4 September hingga 10 September 2018 dan tempoh perjalanan bila- bila masa.

Jangan lepaskan tawaran menarik ini. Bawa keluarga dan kawan anda bersama-sama, biarkan perjalanan ini memberi lebih banyak kenangan manis kepada anda. Di Traveloka tawaran kupon diskaun tambahan ditawarkan untuk pembelian segera. Tawaran kupon diskaun di atas promosi penerbangan dari syarikat penerbangan yang terlibat. No Booking Fee!


17 comments:

  1. booking dgn traveloka best ni sbb ada coupon bole dpt diskaun..mmg dh byk kali booking thru traveloka

    ReplyDelete
  2. banyakk nya promosi... rambang mata dah ni,, mentang2lah bulan 9 banyak cuti.. hehe

    ReplyDelete
  3. best ni traveloka ada promosi..jom grab...

    ReplyDelete
  4. Yang plan nak bercuti kena tempah cepat nie kan SA.. jimat..

    ReplyDelete
  5. Tengah cuci mata kat page Traveloka sekarang ni ..hehe

    ReplyDelete
  6. memang berbaloi2 dengan traveloka ni kan.. bestnya ada sale macam ni mmg boleh jimat

    ReplyDelete
  7. senang nak bercuti sekarang..banyak pakej murah ditawarkan

    ReplyDelete
  8. terbaek ni. mudah dah sekarang :)

    ReplyDelete
  9. Suka tempah dengan Traveloka sebab murah.

    ReplyDelete
  10. Yup... Leya pun memang suka buat tempahan dengan traveloka ni. Mudah dan satu tempat je..

    ReplyDelete
  11. Wieeee seronoknya kalau dapat bercuti ni... Pakej dan tiket murah2 pulak tu. Lagi pn byk benefit booking percutian dgn traveloka ni kan. nak2 sempena slaeabration.

    ReplyDelete
  12. yeah... kaki travel pasti suka ...

    ReplyDelete
  13. Bestnya ada diskaun, Jom Plan holiday tahun depan... beli pakej kat Traveloka jer mmg berbaloikan! Pakejpun mur mur mur sahaja.

    ReplyDelete
  14. Kalau booking hotel, memang saya prefer Traveloka. Flight belum pernah lagi, dah alang-alang sales ni, boleh survey sekali ni

    ReplyDelete
  15. Traveloka memang tak mengecewakan. Kalau buat sale lagi bertambah best Traveloka nih

    ReplyDelete
  16. Tak pernah tempah lagi dengan travelokabest ni kalau book

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah