Monday, September 24, 2018

Training Lagi

Hi korang...

Monday blues betul hari ni bila SA masuk training lagi dan kali ni SA dilantik sebagai wakil untuk Green 5S Awareness selama 3 hari . .ni tengah lemau sebenarnya ni ..sebab more mendengar taklimat kan ..ya allah rasa mengantuk x tau nak cakap macam mana bila rasa tak aktif sangat..tak tau la macam mana nak bertahan sampai hari Rabu...

Si dari melayan mengantik yang melampau ni...meh la kita tengok gambar


presenter dari SIRIM STS

Pagi tadi SA sampai opis dalam pukul 8.10am..lambat sikit compare last week sebab jalan jammed teruk..pagi tadi sempat beli sarapan kat Pasar Seni station..beli bihun goreng ngan sambal sotong je . sempat sarapan sebelum masuk course...


Rehat pukul 10.30 tadi minum pagi SA makan karipap dan kuih bakar je..sebab dh kenyang kan..ada lodeh jugak..tapi SA ambil gambar je...SA x makan lodeh..tak berapa nak suka..dari dulu lagi..


So SA training sampai pukul berapa ni?

Nampaknya sampai ke petang la..paling cepat pukul 4.30 petang dan paling lambat 5.00 petang..rasanya nak terus balik rumah la..mengantuk sangat ni..ye la pagi tadi keluar rumah awal kan...

see you all next entry...

12 comments:

  1. selamat berseminar kak..smoga bnyak dpt ilmu baru..:)

    ReplyDelete
  2. training time talk.. boring.. time lunch.. terus hidup
    hahaha

    ReplyDelete
  3. slalu kalo ada training or workshop kt luar slalu abis awal..mmg nk je blk awl kn nk elak jammed hehe..slamat bertraining

    ReplyDelete
  4. semoga berjaya ya menahan mata dari tidur hahaha...biasa kalau seminar mata mudah mengatuk

    ReplyDelete
  5. waaa..mengantuk terus aku dengar 5S tu hahahah aku 6s.. - SOROK hahahaa

    ReplyDelete
  6. Boleh pakai cermin mata hitam 3 hari kursus.
    Tidur pun orang tak perasan.

    ReplyDelete
  7. Selamat bertaklimat kak..
    Mengancam betul meehoon dengan sambal sotong tu..

    ReplyDelete
  8. terasa nak je cekut sikit sambal sotong tu..

    ReplyDelete
  9. Amboi... Masak lodeh siap ada.. Best tuh. Lama gak tak makan. Hehe..

    ReplyDelete
  10. Selamat berkursus. CN pun mggu lps 3 hari kursus. Kesian budak2 dkt sekola cg dorg xde

    ReplyDelete
  11. Tahun ni ai tak ke mana2 lagi.. eemm..

    ReplyDelete
  12. Kalau pi kursus selalu rasa gitu kan SA.. mengantuk ya rabbi..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah