Tuesday, September 25, 2018

Allah...jagakan dia untukku...


Hari ini genap umur kamu 14 tahun...sekejap sahaja masa berlalu..bagai semalam aje mama baru lahirkan kamu, masih terbayang saat melahirkan kamu 14 tahun yang dulu..3 hari mama sakit dalam ward, 7 jam berjuang dalam labour room..subhanallah sakit tu terus hilang sejurus selepas kamu lahir...scan perut sebelum bersalin jantina kamu lelaki..tapi lahir2 perempuan..dengan baju banyak warna biru.

Tiada apa yang mama pinta dari kamu Dania..cukup lah membesar menjadi anak yang baik, anak yang mendengar kata dan anak yang membahagiakan mama, atuk, uwan dan semua keluarga kita...semoga berjaya dalam semua lapangan...mama nak kamu tau..tiada kurniaan yang paling indah dalam hidup ini selain lahirnya Ainnul Dania Huda dalam hidup mama...

Ya allah ya tuhan ku...tolong jagakan permata hati ku ini untuk ku..

Selamat ulangtahun Kelahiran yang ke 14..

24 comments:

  1. hepi bestday dania..semoga jadi anak solehah dunia dan akhirat..:)

    ReplyDelete
  2. Selamat hari lahir Dania. Semoga sentiasa dirahmatiNya dunia akhirat, aaamin.

    ReplyDelete
  3. Selamat ulang tahun kelahiran buat Dania.. Semoga sentiasa dalam rahmat Allah.. Aamiin..

    ReplyDelete
  4. Selamat Hari Jadi Dania, Moga jadi anak yang soleha sentiasa menceriakan hati Mama

    ReplyDelete
  5. Sanah Helwah Dania.. semoga sentiasa dalam lindungan dan rahmat Allah, cemerlang dunia dan akhirat.. aamiin ya rabb..

    ReplyDelete
  6. Hb Ainnul Dania Huda.
    Semoga jadi anak solehah

    ReplyDelete
  7. Happy Birthday dear Dania...
    Semoga berjaya dunia akhirat....

    ReplyDelete
  8. Happy birthday dania..semoga awk menjadi anak yang solehah di dunia dan akhirat..Amin...

    ReplyDelete
  9. happy birthday dania.semoga jadi anak yang solehah

    ReplyDelete
  10. Sanah Helwah Dania... moga jadi anak yg solehah dan berjaya

    ReplyDelete
  11. happy belated birthday dania...besra dh ank dara SA..mcm kaka n adik

    ReplyDelete
  12. sanah helwah dania..jadi anak yg solehah utk mama dan keluarga yer.. :)

    ReplyDelete
  13. happy birthday dania... sweet tgk mak anak ni..

    ReplyDelete
  14. Selamat hari lahir dania. Semoaga menjadi anak yang solehah

    ReplyDelete
  15. SA ada sorang je ke anak? Besar dah anak SA ya...happy birthday dania

    ReplyDelete
  16. selamat hari lahir.. cantik dania.. syiok anak dah anak dara boleh jadi geng..

    ReplyDelete
  17. Selamat hari lahir Dania. Dah besar makin cantik macam mamanya. Semoga menjadi insan yang baik di mata mama, keluarga dan masyarakat.

    ReplyDelete
  18. Sanah helwah Dania. Semoga berjaya dalam apa yg diidamkan. Amin.

    ReplyDelete
  19. Happy birthday Dania. Moga berjaya dunia akhirat.. Aamiin

    ReplyDelete
  20. Selamat Hari Lahir buat Dania.
    Moga rutin harian dipermudahkanNYA.

    Bulan Kelahiran yang sama dengan dak Kakak..

    ReplyDelete
  21. Dah besar dah Dania. Sama cantik macam mama nya jugak. Happy Belated Birthday Dania :)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah