Tuesday, August 13, 2019

LG Promosi Ogos 2019 Pasang Penapis Air / Udara - Dapat 6 Bulan Free Bayaran Bulanan

Hi korang....

Dalam keadaan cuaca dunia yang tidak menentu dengan masalah pencemaran sana sini, kualiti air yang kita minum adalah sangat- sangat merisaukan. Sebab itulah kita perlukan air yang lebih bersih dan ditapis..Kenapa perlunya air bertapis?Umum mengetahui yang air sangat penting untuk tubuh badan kita, tapi adakah kita sedar yang air meliputi 70% daripada tubuh kita?

Tanpa air yang cukup dan bersih, badan akan mengalami kemerosotan fungsi seperti:
  • Daya bekerja menurun
  • Seseorang itu berasa letih,keliru dan tidak menentu
  • Daya ketahanan terhadap penyakit rendah -penyakit mudah menyerang
  • Sakit kepala, sembelit, terdedah kepada risiko jangkitan buah pinggang
Apa bezanya air yang ditapis dengan air yang tidak ditapis? Jawapannya terlalu banyak antaranya ialah:

1) Air yang tidak ditapis walaupun nampak bersih dari pandangan mata kasar. Sebenarnya air tersebut mengandungi klorin yang tinggi yang boleh membawa penyakit dalam badan kita.

2) Air yang ditapis oleh penapis air adalah merupakan air yang segar dan bersih. Jika sayuran anda disiram dengan air tapisan tersebut. Sayuran anda akan kelihatan lebih segar berbanding dengan sayuran yang dicuci oleh air tidak bertapis.

3) Ambil contoh paling senang dan anda boleh melakukannya dirumah, cuba anda bandingkan menanak nasi dengan menggunakan air yang ditapis dan tidak ditapis. Nasi yang menggunakan air yang tidak di tapis akan menjadi basi terlebih awal berbanding dengan air yang ditapis.

Oleh itu,tidak salah mengeluarkan sedikit wang bagi memastikan kesihatan anda dan anak-anak terjamin.

Penapis Air LG


Penapis Udara LG

Kalau kita tengok kebanyakan hari ni banyak kanak-kanak yang mudah dapat jangkitan penyakit. Kalau lepas balik dari tadika atau pusat penjagaan kanak-kanak, kebanyakan ada yang sihat ada juga yang berjangkit dari kawan-kawan sekolah. Ini mungkin juga disebabkan oleh jangkitan dari keadaan persekitaran. Udara tidak betul- betul bersih menjadi punca utama kerana bakteria merebak dan mudah berjangkit melalui udara. 



Model Penapis Udara LG


Model Penapis Air LG


Untuk yang mementingkan kesihatan dan kecantikkan, apa tunggu lagi...jom kita berubah ke arah sesuatu yang menjanjikan kesihatan yang lebih baik. LG dengan promosi terbaru penapis air tanpa tangki terbaru dan juga penapis udara. Jom dapatkan segera koleksi terbaru dan tercanggih.

LG Promosi Ogos 2019

✔Submission date : 1/8/2019 - 25/8/2019
 ✔Promosi untuk Water & Air Puricare.
✔Customer tak perlu bayar apa² untuk pemasangan mesin.
✔Pembayaran pertama hanya bermula pada awal September sebelum 5hb September.
✔Untuk 5 bulan terakhir pembayaran bulanan iaitu pada bulan ke 56,57,58,59,60 (cukup 60 bulan/5 tahun) Pihak company tidak akan mengenakan bayaran bulanan.
✔Promosi FREE 1+5.
✔Pemasangan mestilah dalam bulan Ogos sahaja untuk layak promosi ini.
✔Dokumen diperlukan : Ic & debit kad depan serta No akaun bagi debit kad tersebut sahaja.

Tekan link Untuk order
Wasap.my/601159047871/LGpurifier 

Facebook : https://www.facebook.com/LGpuricareKlangValley/

Instagram : www.instagram.com/lg.puricareklangvalley/

"Pasang Penapis Air / Udara - Dapat 6 bulan Free bayaran bulanan"* Ada ke akak² abam² di sini yg nk saya bantu pasang mesin air / udara di rumah bulan ni tanpa bayar apa²? Bulan September baru mula bayar! X perlu masak air. X perlu tadah air. X perlu simpan Air. Air bermineral dan hygienic. Jaminan sehingga 10 tahun.

15 comments:

  1. Sekarang kat semua rumah memang harus kena ada. Lagi pun enang kan ada penapis air macam nie SA.. nak minum terus tekan je nak panas atau sejuk.. senang keja..

    ReplyDelete
  2. wah best nya. kami cuma pasang penapis air ja. sebab rasa macam dah jadi kewajipan. ye lah, sebab anak2 minum susu. hehehe

    ReplyDelete
  3. Waaa untung ni siapa yang amik ni, banyak diskaun dan ruang poket tak bayar 6 bulan tu...penapis dan udara tu sekarang memang keprluan kan SA..untuk kesihatan kita juga. Sis ada dah, pasang Coway punya, tapi memana aje pun xpe janji ada..

    ReplyDelete
  4. id love to have one of these in the future.

    ReplyDelete
  5. Wahhh... Siapa yg belum ada penapis air di rumah, boleh lah cepat grab promosi ni. Memang lain bila dah guna air bersih ni.. Hehe..

    ReplyDelete
  6. penapis air & udara ni pada aida, amat penting.
    penapis air aida ada dah. alhamdulillah...
    memang sedang hunting for penapis udara tau.
    cuckoo ada. then got few other brand, SA.
    now lg. boleh la riki-riki...

    tq for sharing.

    ReplyDelete
  7. Bagus nye, sekarang ni memang setiap rumah dah pasang penapis air ni..

    ReplyDelete
  8. Sekarang ni dah mcm keperluan utk ada penapis air disetiap rumah demi menjaga kualiti hidup sihat. Bagus ada promosi mcm mc. Siapa yg belum ada elok grab cepat.

    ReplyDelete
  9. Kat rumah saya tak de penapis air. Kalau dah kerja nanti, mungkin bolehlah beli penapis air😅.

    ReplyDelete
  10. sekarang ni penapis air pun dah kena ada halal jakim..

    ReplyDelete
  11. promosi yang ohsem.. penjimatan 6 bulan tu..

    ReplyDelete
  12. cantiklah design dia sbb lain drpd yg lain... sy mmg nk cari penapis air sbb air yg ada sekarang mmg kotor yak mat

    ReplyDelete
  13. menarik dan berbaloi promosi nii..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah