Thursday, August 1, 2019

Pengumuman Top Komentator July 2019 Blog Suriaamanda

Hi korang....

Alhamdulillah hari ni kita dh masuk ke bulan yang baru...Selamat datang August...please be awesome, please be a great one and please be different..berikan SA kesihatan yang berpanjangan untuk SA harungi ujian hidup ini...lagi 4 bulan je kita nak masuk tahun 2020 kan...dan lagi seminggu je lebih kurang kita akan sambut Aidiladha. Cepat betul masa berlalu kan...

So hari ni SA nak umumkan pemenang top komentator terbaru iaitu Adianiez Aida..


Tahniah Aida ..

Terima kasih kerana support..buat Aida sila berikan detail alamat dan number hp dab emailkan ke Suriaamanda@yahoo.com. Insyaallah lepas 10hb SA poskan hadiah...kena cari hadiah dulu ni..buntu gak nak beli hadiah..SA lebih suka beli hadiah yang boleh digunakan hari- hari...

So..SA buka kembali contest Top Komentator dan mencari pemenang untuk August 2019

19 comments:

  1. Tahniah semua~
    Tahniah kak Aida.. kak Aida mmg rajin komen blog Nurul juga..

    ReplyDelete
  2. Saya cadangkan belikan sudip ke...senduk ke...pisau dapur ke...chopping board punbest gak/....hahaha

    ReplyDelete
  3. Tanhniah top komentator JUlai...bravo!!

    ReplyDelete
  4. tahniah kepada pemenang...bestnya..

    ReplyDelete
  5. tahniah2 pd yg tersenarai, dana masih lg tak dpt jd top 10 hehehhe... sellau tertinggal keretapi

    ReplyDelete
  6. Waaa best nyer... Nak jugak, kalau camni nak spam komen la haahaaha

    ReplyDelete
  7. tahniah Aida..aisey..kita kat tmpt ke-3..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah