Monday, April 5, 2010

DADA BERBULU..(ISH...X SUKEEEE)


Kebanyakkan wanita diluar sana suka lelaki yang mempunyai bulu dada..ish...Lisa?eee.........Lisa x sukeeeee....geli la..x semak ke lelaki2 tu ada bulu dada..apa yang romantik?Lisa x nampak pun apa yang romantik lelaki yang ada bulu dada ni...so u olls di luar sana tinggalkan la komen membina skit ttg lelaki2 yang mempunyai bulu dada nih..seksi or romantik or what?kalau seksi dimana seksinya dan kalau romantik apa yang menyebabkan lelaki tu romantik...rimas ada la kan? tapi lain orang lain pendapat..so u olls..Lisa menanti komen2 anda...

6 comments:

  1. uuuuuhhhh... I don't like yg berbulus buluss niee.. hehehehe.. geli lah! :p

    ReplyDelete
  2. hehehehe...
    lain org lain pilihan...
    mayb ade berpendapat...
    ade bulu nampak macho...
    so bangga la laki die macho...
    maseng...
    nak tdo ngan pasangan tue kaum hawa...
    pilih la mane yg kamu suka...

    ReplyDelete
  3. shu pon xsuka yg berbulu dada..xtau plk ape beza ade bulu dada & xde..romantik or not terpulang pada individu.. tul x?
    tp, BF shu rasanyer cam ade la..hahahaha... what to do..huhuhu...

    ReplyDelete
  4. SALAM..
    ermmmp..nak kata apa erkk?
    saya berbulu dada..tak byk..cukup nampak kelakian saya..he he

    ReplyDelete
  5. hahaha.. gambar bulu dada serabut memang tak macho.. kalau trim cantik dan terurus nampak segak. hehehe

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah