Wednesday, April 7, 2010

Apalah Salah Mu..Apakah dosa mu...Tuhanku berilah petunjuk...

Baca dari blog http://purplelicious-love.blogspot.com/,( sori akak coz copy paste gambar tuh..harap izinkan),Hati Lisa tersentuh..jiwa tersayat pilu..airmata mengalir laju...sekali jiwa ini karam melihat wajah tenang bayi yang tidak berdosa tu..sedangkan binatang sayangkan anak..jadi nak samakang manusia ni dengan apa?Setan? setan pun Lisa tak pernah tengok...apalah dosa anak sekecil ni..

Darah merah masih mengalir..

Badannya penuh dengan cucuhan puntung rokok

Lihat wajahnya tenang..

Kenapa la manusia durjana ni buat mcm ni..cuba badan dia sendiri kita buat mcm tu apa dia rasa.Ya allah kau beri la balasan setimpal kat manusia2 durjana dan layak dipanggil setan nih...kalau tak nak anak tu..bagi la kat sesapa yang memerlukan..ramai dalam malaysia ni yang xde anak..tak pun hantar kat rumah2 kebajikan...iblis laknatullah betul!!!!marah ni marah...


20 comments:

  1. aduhaiiii...
    dorang nie takde rasa perikemanusiaan ke ek..
    huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kerana hilang peri kemanusian le ianya terjadi.. takde manusia yang waras tergamak buat macam ni..

      Delete
  2. Ya Allah... ape dah jadi ngan dunia ni????? sakitnya hati tgk....

    Baby tu x mcm mati pon..wajah dia tenang jer..mcm tgh tido..

    ape diorang buat kat dia ni???? ishh..ish...

    ReplyDelete
  3. dunia dah nak kiamat kot. manusia dah tak berhati perut.

    ReplyDelete
  4. salam..
    astaqfirullah..
    mari muhasabah diri kita
    apa dah jadi dengan negara kita ni??

    ReplyDelete
    Replies
    1. dunia yang gila.. kita sekarang berada dalam zaman manusia banyak jadi gila sebab tekanan

      Delete
  5. ya Allah.. sedihnya tgk si kecil dibuat camtu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak sanggup nak tengok gambar tu sebenarnya

      Delete
  6. napa ni lisa....laaa, apa dorang buat kat bby tuh..ya allah, comelnya dia....knapa smpi hati buat dia camtu...astaghfirullah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kerana dia tiada hati.. sebab tu sampai hati buat macam tu

      Delete
  7. manusia celaka. aku doakan neraka untuk pendera itu.

    sedih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. syurga atau neraka hanya tuhan yang tahu... orang gila tempatnya syurga.. entahlah.. waallahhualam.. hanya tuhan yang tahu.. siapalah kita untuk menghukum

      Delete
  8. setan punye manusia..
    sapa yg buat tu..!!
    dunia dah nak kiamat dahh..
    banyak2kan ibadah..

    http://storyaboutmuhaimin.blogspot.com/

    i follow u..u follow me..!
    hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tekanan hidup buat ramai orang jadi gila.. orang gila tiada dosa pahala.. huhuhuhu.. betul ke?

      Delete
  9. huhuhu sedih kan..akak leh nangis2 tengok email nie...memang sangat menyentuh hati...naluri seorang ibu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ternyata ramai lagi orang yang waras.. orang yang waras pasti akan tersentuh hatinya

      Delete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah