Monday, April 5, 2010

Selamat Pengantin Baru Aida Dan Azlan

apa yang kelakar tu?

masam jer...

senyum simpul..

serius tul pengantin nih..


Selamat pengantin baru buat Aida dan Azlan,diorang berdua ni dah bercinta lama giler .family kami mmg kenal dengan Aida sebab dia satu tempat kerja ngan ateh, kalau korang perasan dalam entry yang lepas tajuk gotong royong tu..hah..ppuan yang sapu sampah tu la aida..apa pun selamat pengantin baru semoga kekal hingga ke anak cucu..amin....


2 comments:

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah