Wednesday, April 14, 2010

INSOMNIA

tengok muka mak Lisa x sihat kan?
Sejak kebelakangan ini mak Lisa mengalami masalah tidur yang kronik..doktor belum sahkan dia menghidap Imsomnia tapi tanda2 tu dah ada..Mak Lisa akan berjaga malam sampai la pukul 4 pagi dan dia akan terasa mengantuk selepas itu..hampir setiap hari dan Lisa tak tau dari mana puncanya sebab sebelum ni dia boleh aje tido.. maybe sebab penyakit darah tinggi dan kencing manis dia..risau jugak..dia risaukan kaklong yang tak sihat sejak balik dari Chiangmai pun yer jugak kot..atau maybe faktor umur..tapi dia boleh pulak tido siang dalam jangkamasa yang lama, apa ke sebab dia dah biasa tido siang?

5 comments:

  1. erm...
    mayb faktor pikirkan masalah ngan petang dah tdo kot...

    [byk entri ari nie...
    mcm dah ikot step tue je]

    hehehehe...

    ReplyDelete
  2. hehehe..jangan jeles...kita positif...

    ReplyDelete
  3. mak lisa sama ngan mama shu.. darah tinggi & kencing manis.. diorang ni kena jaga pemakanan diorang elok2.. shu selalu kurangkan gula dlm minuman dia.. pastu dia mula la naik angin sbb minuman x manis.. tp, nak wat camner... kena ikut jugak ler..hehe..

    ReplyDelete
  4. Siti Shuhadah
    -sama ler kiter shu..mak lisa tu degil jugak x jaga pemakanan..

    ReplyDelete
  5. cuba paksa diri untuk tidak tidur siang.. mungkin siang dah puas tido.. malam jadi susah nak tido

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah