Monday, April 19, 2010

WISKI REPTILIA PRODUK POPULAR LAOS






Kak Long cakap dia berkesempatan ke LAOS, Keadaan kat sana agak mundur dengan anak2 yang berkeliaran minta sedekah, tahap kemiskinan mereka teruk sampai rumah pun tiada elektrik..mereka hidup hasil sumbangan pelancong hari2..Produk femes kat sana adalah wiski yang dibuat menggunakan reptilia..tengok gambar la yer..Lisa geli..kesian pun yer jugak tengok nasib ular2,kala jengking dan ntah apa lagi la...seram sejuk tengkuk lisa tgok gambar nih..tapi kesian jugak tengok gambar atas sekali tu...

6 comments:

  1. aku pernah dengar...
    miskin sgt kat sane kan...

    ReplyDelete
  2. Siti Shuhadah
    - mmg geli yang..beso2 ularnya..

    meniti senja..
    mano la den tau ceroi oi...x ponah poie..along den yang negok..tang gambar tu mmg la mcm miskin jer diorang tu tapi kayo anak..huhu

    ReplyDelete
  3. uncle pernah dapat bungkusan hadiah dari member di sana..bukak terus terkejut tgk botol wiski siap ada ular dalam tu hampehh tul dia tau yg uncle ni mmg fobia dgn ular..nasib baik tak pecah akibat uncle tercampak botol tu hahahahah..uncle hadiah kat kawan cina uncle yg kebetulan tuturu minat dengan menda alah ni..maybe nak minum kot..

    ReplyDelete
  4. hurmmmm.. syukur malaysia masih aman.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah