Monday, April 19, 2010

ENTRY KHAS BUAT SIS NEENA ( JELESSS BANGAT!!!)

Harus Lisa meraung ngan Sis Neena..walau apa pun sis..Lisa tatap gambar sis kat bawah nih penuh dengan kejelesan...Lisa tau ramai kat luar tu pun jeles dengan sis...biar la...biarkan lelaki itu berdiri mesra denganmu....huarrrghhhhh..wa...wa...nak jugak.......

sedangkan Lisa jeles terbabas dah nih..en teman akak tu x jeles ke? x per la..biar la Lisa dengan Jeffry Januddin jer...hu huk huk...akak lupa nak minta izin amik gambo tuh..jangan marah yer...perasaan menjeles dah menghantui..sis x marah kan? actually Lisa dah buat entry khas tau walaupun jeles....

10 comments:

  1. hahahaha...
    nape aku xjeles eh???
    hehehehe...

    ReplyDelete
  2. hohohoho... sampai buat entry khas tuuuu!! adoiii.. sabaq dik ooiii.. sabaqqq... hahahaha....

    lepas nie apply seksi-tari.. confirm dpt jumpa anuar zain nanti! hihihi...

    jgn lah jeless darling.. ok nanti tahun depan if I dpt chan gie sekali lagi jumpa ngan dia.. for sure nanti I amik kan autograph for your keh! ;D

    anyway... TQ very much for this special entry Lisaa! terkujat I tawww! hahaha...

    psttt... en. teman tak jeles? jelessssssss.. sampai dah tak larat nak jeless dah! hahah.. tapi dia penah gak ckp.. alah bukan leh akak dpt pun anuar zain tu! jumpa pun setahun sekali! boleh?? hahaha....

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. 'Auzubillahi minasy syaitho nirrajiim.. Puh, jauhkanlah anak ma ni dari sebarang godaan.. Bulan june tak lama dah.. Hahaha

    ReplyDelete
  5. waaaaaaaaaaaaa........anuar....anuarrrrrrrrrrrrrrrr..................................meh cium sikit meh??? muahhh...

    ReplyDelete
  6. Pawaka19
    -x do la bro..acik budak baru belajar..mano ghoti

    ReplyDelete
  7. ayak...abg nuar ke...ngeeeeee...

    ReplyDelete
  8. sampai sekarang dia masih bujang..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah