Thursday, April 22, 2010

Pre Konvokesyen 1-Gerai Jualan

awek ni kata dikno mintak nak bergambar at patung2 kecik nih

Dikno belikan dia gelang tangan yang boleh tulis2 nama..3 for RM10

Brader ni tgh tulis nama Dania
gerai Avon pun ada..mentang2 ramai graduate diploma kesetiausahaan

tengok la dak kecik nih..dgn belon kitty yg baru acu belikan

Berikut gambar2 pre konvo adik bongsu Lisa...Hari nih dia pergi rehearsal ditemani abah,mak dan dania..suasana kat sana katanya panas giler..kita tengok gambar jer la eh..mak ckp keliling tempat pameran kat politeknik..semua jual bunga...banyak bunga dan makanan jer...kira ok la tu..Lisa,kaklong dan ateh mmg x dapat nak pergi..sebab masing2 sibukdengan kerja..xper la..mak abah jer dah cukup kan...

3 comments:

  1. Suria kene tag! hiksss!! :) sila ke page ieda, huhuhu!!

    ReplyDelete
  2. kusyuk bro tue tulis name tue...
    hehehehe...

    ReplyDelete
  3. konvo ni jual bunga dengan patung graduate memang laku..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah