Tuesday, April 6, 2010

Tag dari sis Neena I'm Yourss ( Kasut Kesayangan)

Lisa takde kasut kesayangan dan Lisa bukanlah pencinta kasut sebenar mcm adik beradik yang lain contohnya kak long dan ateh..Lisa pakai apa jer jenis kasut janji selesa dan murah harganya..x macam adik beradik lain yang sanggup berabih beratus demi kasut dan handbag..Lisa suka sandal yang selesa macam gambar kat bawah nih..nila yang Lisa sarung ke hulu ke hilir..tapi Lisa ada gak kasut tumit yang lain cuma takde amik gambar pun..selalunya kasut sedekah banyak dari kasut sendiri hahaha..bukan apa..ekonomi orang nak kahwin ni agak terbatas..kedekut??? bukan..Lisa bukan kedekut tapi berjimat..kasut wakaf kak long bersepah mcm2 jenama..belasah jer la..tapi sekarang minah tu pakai kasut kecik molek..size 5 so..jgn bermimpi nak belasah kasut dia..Lisa pakai size 6..huk huk...kesian...xper..nanti leh mintak cik abang belikan...

tolong jgn kutuk peha dan betisku yang mantopppp!!!hehehe...


4 comments:

  1. thanks lisa sbb sudi jawab tag nie... selipar memang selesa sgtt kann...

    ReplyDelete
  2. kecik aje.. size 6.. hehehe saya size 11.. pegi kedai memang susah nak cari.. terpaksa pakai size 10 walaupun ketat.. huhuhuhu..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah