Wednesday, April 28, 2010

Wajah Terbaru Kekanda Ku


Ha...curiks 3 keping gambar Kak Long dari Laptop Dikno...harus la dia mengamuk jap lagi ni kang...Lisa x pedulik hokeh...dia kakak Lisa dan ini blog Lisa..so...Ini blog aku yang punya..dan Ini blog xde kena mengena ngan orang luar so..Lisa punya suka lahhh...sapa yg marah?huh...ada la org marah kalau publish muko akak den dalam blog ni ha..ntah apo yang dio x gomar den tak tau la nak kato apo...tujuan Lisa letak gambar Kak long nih sebab nak bagi tau kat kawan2 Lisa dalam blog nih khususnya bahawa Kak Long Lisa dah sihat sepenuhnya dalam ertikata..dah bebas dari sebarang kuman HINI yang dia hidapi tahun lepas..tengok wajah ceria dia..tgok badan dia dah kembali ke asal...cuma dia mengalami masalah jerawat muka jer...tapi x per long...sementara jer tu...esok2 ok la tu kan...ada jerawat pemanis muka la..(ayt mcm nak sedapkan ati sendiri)..Wahai dunia...wahai saudara maraku yang membenci Kak Long....Lihat la..Lihat la..kemunculan semual Kak Long ku.....( unsur2 riak disitu)..

10 comments:

  1. hati tengah panas

    tetiba tengok gambar2 ni

    jadi sejuk sikit

    sbb ijau ijau hikhik

    ReplyDelete
  2. bestkan ada kakak..huhuhu tiba2 rindu sangat dekat arwah kakak akak..uhuhuh semoga rohnya tenang di sana..amin..

    ReplyDelete
  3. Wanie
    -Sabar...walau apa pun dugaan...

    Kak Yus
    - adakal best kak..adakala x best..walau apa pun..Al fatihah dari Lisa buat arwah kakak akak..

    ReplyDelete
  4. aku doa semoga korang suma sembuh dari sebarang pnyakit...amin....dan sila lisa, xmo pnggil aku akak ye...sila..sila...

    ReplyDelete
  5. salam,
    ziarah suria sambil2 membaca n3. :)

    ReplyDelete
  6. letak jgn tak letak gmbr kaklong lisa tu hehehe nurul suka tgk gmbr

    ReplyDelete
  7. sungguh jeliter uoolss,

    salamm,

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah