Sunday, April 18, 2010

Berkelah dengan Family Tunang






Musim2 panas nih seronok kalau mandi air terjun..Lisa ikut family tunang Lisa berkelah dia salah satu hutan lipur terkenal di NS iaitu Air Terjun Ulu Bendul, tempat ni mmg menjadi tumpuan sejak akhir2 nimemandangkan cuaca mmg panas..seronok tengok anak2 buah mandi manda..kita yang dah berumur ni join ala2 jer sebab segan...budak2 apa dia kisah kan..janji diorang seronok..

9 comments:

  1. bestnya mandi air tenjun dlm cuaca pns2 ni kan...

    ReplyDelete
  2. Siti Shuhadah
    - memang best dear..sejukkk..

    meniti senja
    - mesti la seronok..x la boring duk umah weekend kan?:)

    ReplyDelete
  3. syioknya mandi sungaiiii...
    akak mmg prefer mandi sungai dari mandi laut.
    sbb air sungai sejukkk

    ReplyDelete
  4. MYA
    -tau x per kak...lagipun kalau mandi laut kulit jadi golap...huhuhu..pas tu kena lak mandi air biasa lagi....

    ReplyDelete
  5. bestnya...hr tu ke N9 lalu ulu bendul tp x singgah pon

    ReplyDelete
  6. Cik Z@I
    oh yer..nanti2 bila2 dtg la lagi..leh pi sama2

    ReplyDelete
  7. best... best... suke mandi air terjun! sejuk jerk kann.. :D

    ReplyDelete
  8. seronoknya mandi air terjun.. tapi sekarang takut penyakit kencing tikus.. takut nak mandi sungai

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah