Thursday, April 1, 2010

AKU MERINDUIMU........TINGGG!!!


Korang ingat x iklan..."Aku merinduimu....Ting Tong!!!Zis..Carol nak jumpa",Ha...ingat tak..bertahun jugak la iklan tu and Lisa lupa lak itu iklan untuk apa..rasa mcm minyak wangi ke bedak ke macam tu la...apa kaitan ngan Lisa?hik....segan lak...sebenarnya Lisa merindui tunang Lisa..Ajep..bukan tak jumpa...jumpa..cuma akhir2 ni masing2 sibuk kan....so..Lisa nak luahkan kat sini..Abang...Lisa rindu kat abang...hahaha...giler karat..tapi x salah kan rindu kat orang yang kita sayang..nak pulak tunang sendiri..dari rindu kat laki orang buat apa kan..apa kes...

4 comments:

  1. iklan bedak... awek datang nak jumpa cepat2 pakai bedak sampai terjatuh bedak tu.. hehehehe

    ReplyDelete
  2. alahaiiiii.. sweetnyer!! rindu kat cik abg yer! nanti jgn lupa gi dating yer! ;D

    ReplyDelete
  3. Sweetdarling
    -hah..kan betul iklan bedak

    Neenaanuar
    -sis kitorang selalu dating tapi kalau x jumpa 2-3 hari rindu mula la bertandang..

    ReplyDelete
  4. hehehehe.. semakin rindu.. semakin sayang

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah