Thursday, September 1, 2016

PENGUMUMAN |TOP KOMENTATOR OGOS 2016


Hi korang..

Akhirnya tiba saat yang di nanti- nantikan...hari ini aku mengumumkan pemenang bertuah untuk top komentator blog Suriaamanda bagi bulan Ogos 2016. 

Pemenangnya adalah : "drum roll"


Sekalung tahniah buat kak Azi...kepada yang tidak menang takpe..korang boleh teruskan usaha korang untuk menjadi pemenang bulan September 2016.

Kak Azi sila email details ke

Tajuk : Pemenang Top Komentator Ogos 2016

Hadiah akan dikirimkan secepat yang mungkin ye...

Disclaimer : Keputusan muktamad based on snapshot awal pagi td..

17 comments:

  1. tahniah Kak Azi . Tahniah jg kat SA sebab rajin hapdet entri. all the best ya.

    ReplyDelete
  2. Tahniah sis azi.. Tak berjaya nak kejar.. Hehehehe..

    ReplyDelete
  3. Tahniah kepada semua pemenang. Lama betul tak blogwalking dan join GA...

    ReplyDelete
  4. Tahniah...
    Tak tahu pulak ader Top Commenter punya giveaway ni... uhuk2

    ReplyDelete
  5. tahniah pada pemenang
    iols p bercuti hari tu x sempat nak komen..kalo x mesti nyari2s dah menang kan hahaha

    ReplyDelete
  6. Wah! Tahniah! Clap! Clap! Clap! ^__^

    ReplyDelete
  7. Tahniah kepada pemenang.. dah lama tak jadi top komentar, bagi peluang pada yang lain pulak.. ;)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah