Friday, September 2, 2016

Tersalah Pakai Baju Kurung, Terpakai Baju Anak...


Tak tahu apa sebabnya sampai tersalah paki baju kurung...sebelum ni baju aku longgar dan part tangan labuh dan labuh baju bawah lutut...eh..takkan aku meninggi kot kan?Dah sampai kat opis baru dapat jawapan...laaaa aku tersalah pakai baju kurung..terambil Dania punya baju..aku punya baju ada kat rumah Seremban...patut la tak selesa..rasa ketat kat ketiak dan senteng baju dan lengan baju...mula rasa nak nangis sebab ingat badan dah naik semula..
Ini la masalah besar kalau size baju dengan anak dara pun dh sama...ye kami suka tempah baju sedondon...sebab tu yang sampai boleh tertukar baju...nasib baik baju tu tak nampak ketara..cuma ada yang perasan mavam balut nangka....
Sabar je la...




18 comments:

  1. Salam Jumaat…Sally singgah ni haaa~ hahahaha...Sally dah tak boleh pakai baju ibu dahhh -_-

    ReplyDelete
  2. comel nya akk...! hehe. biasa la tu bila anak dara dgn mak lebih kurang. mesti tersalah baju nak2 lg corak sama.

    ReplyDelete
  3. hehehehe..selamat muat kan? itulah, memang susah nak beza kalau dah tempah sedondon ni..:)

    ReplyDelete
  4. hahah lawak kak ... tapi ok la ... x nampak sangat pun kak ...rileks2 ..pttnye akak bangga kak ....

    ReplyDelete
  5. wow...kurusnya mama klau dh sm size dgn ank ni

    ReplyDelete
  6. hahaha oke lah tu kak.. dkna balik kampung ritu pakai seluar track anak saudara..sama saiz

    ReplyDelete
  7. aduh kak... dana tgk mcm masih lagi ngam je...
    kire kurus kecik lah akak bila sama saiz ngn anak dara akak

    ReplyDelete
  8. kira okle tu sebab baju anak masih boleh muat kan badan ... hehe

    ReplyDelete
  9. Wah.. kira badan persis anak dara la SA ni...

    ReplyDelete
  10. mak ngan anak dah lebih kurang jer size..kalo berdua mesti orang ingat kak ngan adik kan kak?

    ReplyDelete
  11. untung sama saiz..blh gilir2..:)

    ReplyDelete
  12. Comell je...boleh kongsi baju dgn anak..

    ReplyDelete
  13. Ekin dari dulu tak dapat kongsi baju dengan ma sebab ma tecik sangat hihihihihi

    ReplyDelete
  14. Adehhh, lawak la pulak sis nih.. ^__^"

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah