Tuesday, September 6, 2016

Status Suami Orang Punca Fafau Batalkan Pernikahan

Hafiz Berstatuskan Suami Orang Punca Fara Fauzana Batalkan Perkahwinan?

Gambar sumber google

Pastinya semua peminat dan kita amat terkejut apabila Fara Fauzana telah mengumumkan akan membatalkan majlis perkahwinannya walaupun ianya hanya tinggal lagi 2 minggu sahaja sebelum tarikh dirinya akan disatukan dengan  bakal suaminya Hafiz. Walaubagaimanapun Fara tidak berkongsi sebarang sebab kerana ianya adalah terlalu peribadi, banyak spekulasi-spekulasi tentang pembatalan perkahwinan ini telah tersebar luas di Internet. Menurut Harian Metro, punca sebenar pembatalan majlis perkahwina ini adalah tidak lain tidak bukan, adalah kerana Hafiz sebenarnya telah pun berkahwin dan statusnya merupakan suami orang.

Menurut sumber yang dipercayai , Hafiz sebenarnya sudahpun berkahwin dan hal itu selama ini telah dirahsiakan daripada pengetahuan Fara Fauzana sehinggalah tarikh perkahwinan mereka yang semakin hampir ini. Namun semua tidak menjadi apabila Hafiz ‘pecah tembelang’, Oleh disebabkan itu Fara Fauzana akhirnya terpaksa membatalkan perkahwinannya kerana dia tidak mahu bermadu dalam senyap. Untuk pengetahuan anda, Hafiz adalah Ahli Jawatan Kuasa Pemuda Umno satu bahagian di Lembah Pantai sejak dari awal-awal lagi didakwa tidak pernah langsung berterus-terang dengan Fara mengenai statusnya itu. Tulis Harian Metro:-

Berat betul dugaan Farah Fauzana..nasib baik dia dh dapat tau awal sebelum terjebak..semoga Fafau terus tabah menghadapi dugaan...

24 comments:

  1. siannya fafau..nasib baik tau awal..kalau tak bermadulah

    ReplyDelete
  2. Mujurdpt tau awai..ishh bertabahlah farah...

    ReplyDelete
  3. Allah bg petunjuk kat Fafau..semoga Fafau bertemu jodoh yg terbaik lagi..Aamiiin!

    ReplyDelete
  4. La yeke..lahai kesian farah..sampai hati laki tu

    ReplyDelete
  5. fuhhhhh... panas betoi semenjak bermenjak news ni...

    ReplyDelete
  6. kesiannya Fafau. ujian untuk dia. tapi bagus jugak dia ada pendirian macam tu.

    ReplyDelete
  7. Dugaan buat Farah fauzana..
    Semoga beliau tabah melaluinya..

    ReplyDelete
  8. hmmm nasib baik ... tak pe fafau inshaaAllah ada jodoh yg lebih baik Allah simpankan utk fafau ....

    ReplyDelete
  9. tgk paper arni katanya bukan sbb khwin.. enthla.. tggu fafau umum sndiri nnti kan..

    ReplyDelete
  10. Sedihnya... semoga dia tabah ada akan ditemukan pasangan yg benar-benar jujur
    Kalau belum menikah dah nak menipu bila dah nikah apatah lagi.
    Kesiannya... sedih kakak baca ini SA

    ReplyDelete
  11. Allah merancang sesuatu yang lebih baik utk Fafau...moga tabah..

    ReplyDelete
  12. kesian fafau kan kak..tp alhamdulillah la die dpt tau sebelum nikah..sebab fafau nie kan jenis yg xkacau suami org..pastu jenis yg mempertahankan hak asasi wanita gitu..semoga die jmp lelaki yg baik satu hari nnt..

    ReplyDelete
  13. kesian kt fafau tp lbh baik tau sblum kawin dr dh kawin nnti lg haru...
    insyallah akan ada yg terbaik utk dia

    ReplyDelete
  14. Kalaulah benar ini alasannya, mujurlah cepat pecah tembelangnya. Hikmah buat Fafau yang tak mahu bermadu. Ada baiknya semua ni terjadi walaupun pahit untuk ditelan. Semoga Fafau bertemu jodoh yang lebih baik daripada ini.

    ReplyDelete
  15. Tunggu FaFau umum kenapa.. tapi, kalau betul, kesian dia.. semoga ada yang lebih baik

    ReplyDelete
  16. Akak salute dgn keputusan fara...moga Allah gantikan dgn yg lebih baik dan soleh utk dia

    ReplyDelete
  17. bukan jodoh dia..semoga dia ditemukan dengan jodoh yg baik2..

    ReplyDelete
  18. Tahniah fafau...anda buat keputusan yg betul..tabikkkk spring

    ReplyDelete
  19. Baru tau punca sebenar.. Huhu.. Apa2 pun fafau buat keputusan terbaik.. In Shaa Allah ada jodoh lebih baik untuk Fafau nanti.. Kita doakanlah yang baik2 utknya..

    ReplyDelete
  20. Bukan semua yang kita rancang dan impikan menjadi kenyataan, adakala tersasar dari landasan.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah