Thursday, March 14, 2019

Preview Buffet Ramadhan “Tantalizing Tastes of Thailand” Di Imperial Chakri Palace Dorsett Hotel Hartamas


Hi korang....


Ramadhan akan tiba tidak lama lagi, sana sini dah ramai yang buat preview buffet Ramadhan dan tidak ketinggalan Imperial Chakri Palace Dorsett Hartamas sekali lagi mengadakan dan memperkenalkan bufet masakan Thai dan tempatan. Hidangan kegemaran terutamanya untuk promosi bufet dengan tema "“Tantalizing Tastes of Thailand”" yang akan diadakan di Chakri Palace Sky View, Dorsett Hotel Hartamas, Imperial Chakri Palace KLCC dan Chakri Palace Pavilion KL dari 13hb Mei 2019 dan seterusnya. 



Ini merupakan kali pertama SA ke Imperial Chakri Palace Dorsett dan SA sangat teruja dengan keindahan pemandangan Sky View. Cuaca yang sangat baik seolah- olah menyambut ketibaan SA dan rakan- rakan yang lain..seronok kami semua bertemu untuk kesekian kalinya selepas lama SA tak join food review..bagai terasa suasana hari raya apabila lagu raya berkumandang semasa majlis tersebut..


Jom kita lihat apa yang istimewa di Imperial Chakri Palace Dorsett Hotel Hartamas ni....









Memberi keutamaan kepada selera anda serta mengiktiraf  pasukan Thai Chef yang berdedikasi dan popular dengan kepakaran menghidangkan lebih daripada 50 hidangan masakan moden dan asli dari Thai & hidangan tempatan yang terkenal dengan pemilihan ulam-ulam dan Kerabu tempatan, seperti Thai Mango Salad, Thai Papaya salad, hidangan pembuka selera Thai yang terkenal dengan tujuh ramuan iaitu "Mieng Kam", Samosa, Crispy Thai Spring Rolls, Thai Crispy Fried Noodles dan banyak lagi. Untuk hidangan utama, tetamu boleh menikmati hidangan Thai kami pilihan seperti kambing dalam kari hijau Thai, udang dengan sos mentega yang dihiasi dengan telur masin, Sotong telur masin, Tomyam Seafood, dan daging goreng lada hitam dan ikan masam manis & pedas. Untuk menghormati keistimewaan tahun ini, kami juga memperkenalkan pelbagai menu tradisional kegemaran Malaysia, termasuk Rendang Daging Tok, Masak Lemak Gulai Daging, Ayam Kapitan dan Nasi Beriani.










Pilihan di gerai yang beraksi secara langsung kami adalah Satay Ayam dan Satay daging , Ikan Bakar dan Tom Yam Noodles yang akan pasti membuatkan anda ingin mencuba lagi dan lagi..









 







Akhirnya, nikmati  pencuci mulut Thai yang terkenal seperti Red Ruby Waterchestnut,Thani Mango Sticky Rice dan juga hidangan kegemaran tempatan seperti kuih-muih melayu, bubur jagung & pisang dan banyak makanan lain. Kami menawarkan pelbagai pilihan yang menarik untuk pemanis mulut.








Imperial Chakri Palace KLCC & Imperial Chakri Palace Pavilion "Tantalizing Tastes of Thailand" akan disediakan setiap hari untuk anda bermula dari 9th May 2019. Menu hidangan bufet ditukar dari tiga menu yang berbeza yang disediakan khas untuk bulan Ramadhan dan buka dari jam 7.00 pagi seterusnya. Harga RM128 ++ (Dorsett Hotel Hartamas) RM108.80 ++ (KLCC) & RM98.80 ++ (Pavilion) bagi orang dewasa, RM64 ++ (Dorsett Hotel Hartamas) RM54.40 ++ (KLCC) & RM49.40 ++ (Pavilion) setiap kanak-kanak berumur enam hingga sepuluh tahun dan juga untuk warga tua (> 60 tahun) manakala kanak-kanak di bawah umur 6 tahun secara percuma. 

Dapatkan voucher anda sebelum 9 Mei untuk menikmati 20% Off.

Promosi Early Bird
Rancang dan menempah awal untuk penjimatan mewah yang hebat!
(Pesanan minimum 4 orang)

Muat turun App Chakri kami di http://bit.ly/20F3M34 pada telefon anda untuk menikmati pembelian awal  sebanyak 20% sebelum 9 Mei 2019. Harga adalah RM102.40 ++ Untuk Dewasa (Dorsett Hotel Hartamas) RM87 ++ Untuk Dewasa (KLCC) RM79 ++ Untuk Dewasa (Pavilion) Tawaran awal boleh digunakan untuk tempoh dari 11 Mac 2019 - 9 Mei 2019 sahaja. 

Tempahan Kumpulan BELI 5 PERCUMA 1.

Untuk pertanyaan dan tempahan, sila hubungi 03 26021031 (Dorsett Hotel Hartamas) 03 23827788 (KLCC) 0321431141 (Pavilion) atau 016 2277182 atau email marketing@chakri.com.my atau kunjungi kami secara online di https://www.chakri.com.my/shop/

12 comments:

  1. Boleh gila tengok semua makanan banyak2 ni. Dah tak tahu nak makan yang mana camni

    ReplyDelete
  2. adudu sedapnya semua menu ni, ada 20% diskaun untuk di grab, banyak penjimatan ni, nak lagi best kene beli banyak free satu pax

    ReplyDelete
  3. Tempat cantik, mknn pun fav saya ni Thai food. Boleh tmoah nt ke Chakri

    ReplyDelete
  4. aduhhh laparnya tengok semua menu ni kak SA. Tengok pulak time macam ni kriuk kriuk perut hehe

    ReplyDelete
  5. Ramadhan tiba..
    Ramadhan tiba...

    Hehe... Tak sabar untuk menjelang Ramadhan. Akan keluarlahcpelbagai hidangan dari pelusuk dunia untuk dinikmati.. Yummy!

    ReplyDelete
  6. kerabu tu nampak sedapppp...berliur laaa

    ReplyDelete
  7. fav menu thai ni..suka juga buka puasa kt chakri..menu fav dessert pulut mangga ngan water chest nut...tp kalini tkde plak pulut mangga ye

    ReplyDelete
  8. aduiii terliur kita menengoknya..belum masuk puasa lagi ni..hahaha

    ReplyDelete
  9. Wah.. meriah betul pilihan menu dia..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah