Wednesday, August 24, 2022

Air Longan Bungkus Kaw Kaw

Assalamualaikum...

Selamat petang korang...

Dah makan ke tu?

SA baru sudah makan...tadi kul 12.30 keluar jap pi cari bahan mentah untuk bekal esok...panas berdenting KL hari ni...sudahnya terjebak beli air longan kat Bungkus Kaw- Kaw ni...sini famous BKK ni sebab air dia sedap...cuma SA x selalu beli...tahun ni baru pertama kali beli...hahahahaha....nampakkkk....SA ni jarang minum ais...betul2 teringin je baru minum...

Yang Longan ni SA rasa teringin...hahaha...sebab longan dia bagi banyak....pas tu kita bleh pilih tahap kemanisan dari serendah 25% sampai la 100%. SA pilih gula 25% je...manis2 sangat nak buat apa..SA dah cukup manis dah...ehhh......hahahahhaa....



Dah minum separuh baru teringat nak amik gambar


 Nampak buah longan dia...banyak tau...

Balik opis panaskan makanan atau bekal hari ni...sementara menunggu tu...SA merenung masa depan...


Apa yang di tenung tu SA oiiii.....


Ni haaa....SA kan suka tengok awan...


Cantik langit hari ni dan cantik cuaca...semoga baju- baju SA kering hari ni....2 hari hujan lebat...

12 comments:

  1. samalah kak dana pun suka tenung awan, suka bila nampak langit biru ada awan putih macam bunga kobis tu...
    menggoda lah air tu, dahla longan nya banyak sungguh

    ReplyDelete
  2. elehhh ye ye je tak tahu apa direnungkan tu. merenung masa depan lah apa lagi hahaha

    ReplyDelete
  3. Sedapnya. dah lama tak minum air longan. dulu suka minum yang kat Petaling street tu

    ReplyDelete
  4. suka buah longan..nk2 plak air tu byk buahnya

    ReplyDelete
  5. Tudiaaaa...sedapnya minum air longan dalam cuaca panas sambil merenung awan...

    ReplyDelete
  6. Bagusnya ada pilihan kemanisan ikut citarasa 👍

    ReplyDelete
  7. terasa sejuk basan tgk air longan tu.. saya pun suka tgk awan dan langit biru camtu kak.. tenang aje kan

    ReplyDelete
  8. alahai sedapnya air longan..musim panas sekarang sesuai minum air mcm ni..:)

    ReplyDelete
  9. Matching la baju tu dengan air

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah