Wednesday, August 17, 2022

WW~Hilang 4kg Kerana Covid

 Assalamualaikum...

Hi korang....


SA hilang 4kg dah kerana Covid 19 ni...

Sampai hari ni SA xde selera makan...deria rasa dan bau terjejas teruk....bayangkan makan dengan takde bau...takde rasa...hanya 2-3 suap jer berjaya habiskan....

Perut lapar....tapi selera takde...

Pernah kena?

Tolong lajaga kesihatan korang...jangan la korang kena...cukup SA sorang....sakit dan seksanya hanya Allah yang tau....

7 comments:

  1. Memang best berat turun tapi keadaan kesihatan pulak terjejas kan.. Suami Sis alhamdulilah selera makan dia ada, deria pun ada, cuma imun badan je menjunam jatuh terukk sakit...

    ReplyDelete
  2. Samalah berat turun juga sebab tak lalu makan. Skrg melawan batuk2 berlendir pula..

    ReplyDelete
  3. Itulah lumrahnya hidup ini kan SA. Apabila hilang satu nikmat (deria), kita sangat insaf semua itu tidak ternilai harganya. Moga deria rasa SA kembali pulih sedikit demi sedikit sehingga sembuh sepenuhnya.

    ReplyDelete
  4. akak covid hilang deria rasa dan bau juga ye? alahai 4kg byk tu kak

    ReplyDelete
  5. samalah SA tak lalu makan masa covid sebab tak rasa apa... telan jer sebab nak makan ubat takut efek lak nnt

    ReplyDelete
  6. bila tk sihat xde slera mkn pasti berat turun...smoga cpt baik dan ada slera...kita tekak masih xbrp sedap rasa sgt lg..mkn pn sekadar alas perut

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah