Saturday, August 6, 2022

Pak Zain Bikin Panas.....

Assalamualaikum..

Hi korang....

Minah ni sakit gigi dari pagi td ...sakit memang x leh bawak discuss la....dah 2 kali makan pain killer..ntah camne td amik air segelas bg kat Pak Zain..mintak dia tolong tawarkan..kita cakap, abah tolong la tawarkan kot2 hilang bisa sakit gigi ni...korang tau x... kecik besor kecik besor je kita pandang dia...geram betul!!!



Dia tawar macam ni tau... 

"KUT TAKA BALIK PINTU ..ORG NAKAL MEMANG GITU"

Lepas tu dia gelak...hek eleh....sakit ati kita wak...kita dh la menahan sakit.....terus kita diam je...malas kita nak layan...🙄🙄🙄


4 comments:

  1. Doktor gigi ajar, sapukan ubat gigi sensoden kat gigi yang sakit tu atau sumbatkan dalam lubang gigi yang sakit tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan berlubang wak...geraham bongsu tumbuh senget skit and menolak gusi..sebab tu sakit berdenyut and buat SA stresss..

      Delete
  2. Kena jumpa doktor gigi ni SA. Makin tangguh makin sakit berdenyut2…

    ReplyDelete
    Replies
    1. Geraham bongsu yg senget tumbuhnya..dh la slow sgt tumbuh..tolak plak gusi, doc kata x leh buat apa..kena tunggu dia keluar semua atau..operate buang...tanya cost operate 1K plus plus...memang x la...elaun gigi company bagi pun RM500 je...

      Delete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah