Tuesday, June 28, 2016

Menu Berbuka Ramadhan 20

Hi korang...haih hari ni dh ramadhan ke 22 kan..x lama je lagi kita semua akan menyambut hari raya..minggu ni minggu akhir kerja..minggu depan dh ramai bercuti dah..termasuk la Aku...saje cuti awal..harap minggu ni Mak boleh keluar ward...lama sangat Dah Rasanya..dari 12hb ari tu Mak masuk ward..sedih sgt..nak Raya dh...

Jom tgok menu rutin berbuka Kami di IJN


Ikan baung masak lemak cili api


Sup cendawan


Telur dadar Dan Ikan masin tenggiri jeruk

Alhamdulillah rezeki masa tu...Makan ramai2 memang best...laju je makan...blom citer Ramadhan ke 21 lagi tu...masing2 Makan bertambah..Aku dari xde selera terus ada selera...masa Hari pertama Mak operation Kami Makan kuih je..pas tu decide bawak bekal..sebab kat spital mmg Takde Sgt orang jual makanan....


10 comments:

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah