Thursday, June 16, 2016

Update Mak Lepas Operation..

Assalammualaikum..
Pukul 12 tadi mak dh selesai operation Dan dh dihantar ke ICU..


Mak...
Mak Dah selamat operation tau...Mak dah ada dalam ICU Dah..Tapi mak masih belum Sedar..semua ada ni Mak..semua tunggu Mak sedar..Doktor cakap biasanya petang Insyaallah patient akan sedar..Kami ada je kat ruang menunggu ni...sampai masa melawat nanti along Dan yg lain-lain masuk tengok Mak ye...
Mak kuat semangat tau...along tak sanggup tengok Mak dalam keadaan macam tu..along tau Mak kuat...subuh pagi tadi kita baru je borak2..rasa lain plak tengok Mak masih tak sedar


14 comments:

  1. Semoga mak SA cepat sembuh ..

    ReplyDelete
  2. moga mak akak cepat sedar dan sihat

    ReplyDelete
  3. insyallah semua di permudahkan kak...

    dana dh penah rsa perasaan mcm akak... rasa penantian menunggu tuh btl2 menyeksakan...
    2thn lps masa aiyan kene op jantung... dia msk blik op kul9 pagi kul1 lbh siap tp rasa mcm lamaaaaa sgt

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah... sedar mak nanti anak-anak ada depan matanya.
    Kenapa kakak rasa macam nak nangis pulak SA.

    Moga mak kuat dan cepat sembuh.

    ReplyDelete
  5. Insya allah. Tak lama lagi mak sedar tu. Moga cepat sembuh ye. Husben akk pun dh byk kali msk ijn. Saluran jantung tersunbat. Tp masuk kn stent je.

    ReplyDelete
  6. SEMOGA IBU AKAK CEPAT SEMBUH

    SINGGAH RAMADHAN

    https://belogs.blogspot.my/

    ReplyDelete
  7. semoga semuanya di permudahkan olehNya

    ReplyDelete
  8. Semoga diberikan kesembuhan berkat di bulan Ramadhan ini

    ReplyDelete
  9. Allah..sedih je baca tulisan akk

    ReplyDelete
  10. Allahu.... Sis Abah sy pon skrg ada di ICU baru jalani pembedahan jantung pg rabu lepas... Mak sis di blok mana... Sama2 kita doakan semoga org tua kita kembali sehat... Xsanggup lihat keadaan diorg mcm tu...

    ReplyDelete
  11. Allahu.... Abah sy pon ada di IcU baru menjalani pembedahan pg rabu yg lps....Mak sis di blok mana? Sama2 kita doakan org tua kita kembali sehat... Xsanggup n sedih sgt tgk keadaan diorg mcm tu...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah