Wednesday, June 1, 2016

Selamat Pengantin Baru Amirah Razak

Hi Korang..

Last Week 28hb wedding kazen aku...dh lama Tak berkumpul..Tp x ramai Kazen yg muncul..diorang ada agenda masing-masing Dan ada yg bekerja..majlis yg sederhana tapi meriah...

Jom tgok gambar ...


Aku ngan birthday boy...sebelah tu Anak buah Aku...


Baju Dania masa kecik dulu...diwariskan Pada si kembar..cantik je diorang pakai...


Mom with daughter


Alamak x nampak Kepala Adeliya


Ok yg Ni perfect


Pengantin berarak


Pengantin kat pelamin


Cantik x?


Acara turun temurun..baling gula2


Budak2 semangat nak rebut


Tgok la Adeliya tu..Seronok pungut gula2


Aku Dan Pengantin

Selamat Pengantin Baru buat Amira Razak...tahun depan tunggu adiknya plak..Haih banyak Betul kenduri nak kena attend....


12 comments:

  1. selamat pengantin baru.. moga kekal bahagia hingga ke syurga.

    ReplyDelete
  2. selamat pengantin baru amirah & pasangan..:)

    ReplyDelete
  3. Tak apa ini masa SA kena attend wedding mereka
    Masa SA nanti mereka pasti akan dtg juga memeriahkannya

    ReplyDelete
  4. Wahh meriah!
    Selamat pengantin baru.. smga kekal hingga jannah. =)
    Cntik baju pengantin! hehe

    ReplyDelete
  5. selamat pengantin baru..

    cantik akak..hheheeh

    ReplyDelete
  6. cantiknya baju pengantin...mcm nak bersanding lagi la

    ReplyDelete
  7. Meriah...selamat pengantin baru
    Smeoga bahagia hingga jannah

    ReplyDelete
  8. Kalau majlis kahwin, saya & mak habit mesti nak tengok pelamin dulu..hehe..tak puas hati rasanya kalau tak tengok...

    ReplyDelete
  9. Selamat Pengantin baru buat Amirah dan pasangan.
    Moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat.
    Buat SA pulak.. lepas raya kita try baju perantin lak ek.. ekekeke..

    ReplyDelete
  10. Salam, wahh cantik baju pengantin lah..hehe

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah