Monday, June 27, 2016

Meremaja Dan Mencerahkan Kulit Dengan Safi Rania

Masker Keremajaan Wajah Safi Rania Gold & Masker Pencerah Safi Balqis White Trilogi

Kecantikkan adalah anugerah dan lumrah untuk semua wanita, Kecantikkan adalah anugerah yang tidak ternilai harganya. Bagi wanita memperolehi raut wajah yang cerah sempurna dan sentiasa kelihatan muda remaja adalah satu kelebihan yang perlu dititik beratkan.Walau sesibuk mana sekalipun seorang wanita menguruskan kerjaya dan keluarga atau apa sahaja tugas harian pasti meluangkan sedikit masa untuk memberikan yang terbaik untuk tampil mempersona..


Memahani keperluan wanita moden kini, SAFI sebuah jenama halal no 1 tempatan melengkapkan rejimen penjagaan wajah dengan memperkenalkan masker penjagaan wajah terulung buat semua wanita. Kelahiran 2 variasi masker ini mampu memberikan penyelesaian khusus buat mereka yang ingin tampil cerah sempurna atau mengembalikan keremajaan raut wajah sebelum usia.

Masker Keremajaan Wajah Safi Rania Gold

Diperkaya dengan Bio Nano Emas 24K & Bio Hialunorik dengan dengan Vitamin B3, Masker unik 3D ini memberikan kesan efektif dan menyeluruh dengan menambahkan keanjalan kulit muka agar tidak lesu dan kusam, segar bermaya bermula dari dahi hinggalah bahagian leher. Masker ini juga bertindak mengunci lembapan pada kulit wajah sehingga 24 jam. Kehebatan Nano Gold Technology pula menghasilkan kolagen bagi mengurangkan garis halus agar kulit tampil muda remaja sebelum usia. Hasilnya wajah lebih anjal dan segar.

Masker Pencerah SAFI Balqis White Trilogi

Memanjakan kulit wajah dan rasai kombinasi Nano Biowhite, Arbutin dan Kiwi yang kaya dengan vitamin C bertindak menyerap masuk ke dalam 3 lapisan kulit bagi menghasilkan kulit wajah yang halus ,ulus dan cerah dengan efektif. Hialuronik Asid pula membekalkan lembapan berpanjangan agar kulit wajah anda terasa lembap dan lembut. Gunakan selama 20 minit sebelum anda tidur dan nikmati kesegaran kulit wajah yang halus, mulus dan cerah sempurna keesokkan harinya..


Menyahut cabaran aku cuba menggunakan masker Safi Balqis White Trilogi...bab nak putih memang jadi pilihan la kan...sebab aku ni bukan la putih pun...lebih kepada sawo matang..best woo...letak je kat muka..sejuk je..best..dan betul...segar sangat...


Tadaaa.....
sehari selepas menggunakan masker Safi Balqis White Trilogi..kulit muka rasa segar dan anjal...seminggu aku guna 2 kali...keremajaan kulit kena jaga kan..nak plak usia aku dah hampir mencecah ke era 40..semua nak kena jaga..

korang bersedia untuk menikmati kulit cerah dan muda remaja dalam langkah mudah?
Dapatkan Masker Keremajaan SAFI Rania Gold 22ml pada harga RM6.90 dan Masker Pencerah SAFI Balqis White Trilogy 17ml pada harga RM5.90.

Produk SAFI ini boleh didapati di seluruh Malaysia termasuk farmasi, pasaraya dan pasaraya besar utama. Untuk maklumat lanjut mengenai jenama SAFI sila layari laman sesawang SAFI

Nak Anjal, Nak Putih Mulus?

Jom cuba SAFI


4 comments:

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah