Tuesday, June 14, 2016

Pekena Asam Pedas Di Restoran Mimpi Muor

Assalammualaikum...
Minggu lepas berbuka Di Mutiara Damansara..first time datang sini dan tak sangka ada banyak tempat makan menarik rupanya..tapi kali ni aku cuba makan Masakan Muar yang terkenal dengan Asam Pedasnya..cuma sayangnya masa ni tak sempat amik gambar asam pedas..dh nak buka posa baru diorang keluarkan...


Sambal sotong


Ayam bakar


Kailan goreng


Ikan masin bulu ayam


Jus tembikai

Alhamdulillah..makan sampai pijar mulut..jari pun jadi pijar..tp terbaik la...makan untuk 2 orang cuma RM70
Nak Cuba?

Sila terjah
Restoran Mimpi Muor
26-1, Jalan PJU 7/16A
Mutiara Damansara
Tel :037722 2786

Call dulu buat reservation tau...


10 comments:

  1. semuanya sedap-sedap dan kegemaran saya gak tu kaka suria! ish ishhhhh hahaha :D

    ReplyDelete
  2. nak telan liur ke tak ni..uishhh...macam nak telan dah ni

    ReplyDelete
  3. tetiba nak minum air tembikai jer hari ni.

    ReplyDelete
  4. nak sedap sambal sotong tu (>.<).Sertai Segmen Memori Berkasih Ucing Follow :cool:

    ReplyDelete
  5. pergh.. laju2 kita scroll ke bawah.. huhuhu..

    ReplyDelete
  6. uiihh ikan masin bulu ayam. <3

    ReplyDelete
  7. sotong tk jmpa lg ramadhan ni...ingt nk buat sambal sotong tp tktau bila

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah