Friday, June 10, 2016

Buffet Ramadhan "Dine At Home" Di 9Kedondong, Jalan Ampang Hilir

Hujan lebat dan terperangkap dalam kesesakkan lalulintas yang maha hebat tidak mematahkan semangat aku untuk berbuka puasa di 9Kedondong semalam. Walau sampai agak lewat dan hampir dengan waktu berbuka..sempat jugak Aku merakamkan kemeriahan suasana berbuka puasa dengan tema " dine at home". Kawasan yang sangat privasi berdekatan KLCC bukan sahaja sesuai untuk berbuka dengan keluarga malah sesuai untuk gathering secara berkumpulan dengan kawan sekerja.


Sebuah rumah banglo yang besar yg memikat hati 


Laluan utama ke Dewan Makan yang besar Dan luas serta laluan Ni menjadi daya tarikan sebab sangat cantik Dan sesuai untuk bergambar..



Antara senarai makanan yang disediakan di 9Kedondong



Kambing panggang Harus ada..Tp x Sempat nak rasa


Pelbagai jenis Kerabu serta ulaman


Rojak Buah


Pisang goreng, Cucur Bawang, Cucur Udang Dan Cekodok pisang


Bihun Sup/Sup Daging


ABC


Nasi Kerabu

Sebenarnya banyak lagi makanan tapi tak sempat nak ambil gambar sebab kebanyakkan dah habis..see..ramai yg berbuka kat sini sampai makanan cepat sangat habis kan...

Jom tengok apa yg sempat Aku rasa


Nasi puti, Daging masak minang serta Siput sedut



Bihun Sup


ABC


Ulam ulaman pasti jadi pilihan


Cencalok my fav


Puding


Buah buahan


Semalam Sempat semeja dengan Kak Hanny dari diarymama.com
First time berborak tapi second time jumpa



Shafiqah Hashim, Diya Nadia, Suraya Sulatin Dan Ida Baharum


Second pose


Operasi 9Kedondong Bermula Pada 10 June 2016. Kemudahan untuk solat Maghrib,Isyak Dan Terawih bersama ustaz jemputan turut disediakan

Sebarang pertanyaan atau tempahan sila hubungi :

Harga buffet
RM55 dewasa
RM28 kanak2

9, Jalan Kedondong
Off Jalan Ampang
55000. Kuala Lumpur

Waze : 9Kedondong

Haziq - 0172250705
Aizat - 0168868311

Selamat Mencuba Dan Selamat Berbuka...


10 comments:

  1. harga buffet nya berbaloi..yg penting kambing bakar tu kan..paling cepat habis.

    ReplyDelete
  2. LAWA TEMPATNYA. Nampak relax dan tenang. Harga pun mampu milik.

    ReplyDelete
  3. Tudiaa macam macam ada. Lain daripada yang lain konsep dekat sini.

    ReplyDelete
  4. Wah!! Menu best2 belaka! Terliur ABC.. Heehuu..
    RosmizaAli.Com

    ReplyDelete
  5. ish bestnya SA memang memikat slera siapa saja ni
    untung nya SA dapat merasa semua tu

    ReplyDelete
  6. cantik tempat dia...best pulak tengok..

    ReplyDelete
  7. menariklah tempat buffet ni kat dalam banglo..deko dia pun mcm red karpet kena jalan masuk dalam..nice

    ReplyDelete
  8. Tempat cantik laaa..menarik sangat..makanan pon nampak menyelerakan gtuu..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah