Monday, June 27, 2016

Biobax Cool Theraphy, Sembur- Sembur Je Kurangkan Sakit...

Korang pernah dengar produk Biobax? Tak Pernah? takpe...meh aku nak terangkan serba sedikit tentang Biobax dan kehebatannya yang hangat diperkatakan sekarang..Biobax Cool Theraphy adalah fast relief spray with Eucalyptus Oil,  Habbatussauda and Olive Oil. Biobax Cool Theraphy membantu melegakan kesakitan dengan cepat. teknologi terkini untuk korang yang mengalami sakit2 otot, sakit pinggang, sakit lutut dan pelbagai jenis penyakit lagi...Jangan tak percaya Biobax Cool Theraphy kini menjadi pilihan wanita2 mengandung...

Macam aku plak..hari- hari pergi kerja lepas tu terus ke IJN sebab rutin melawat dan jaga mak...kadang- kadang sakit pinggang sebab tak selesa kan...penat nya hanya tuhan yang tahu..bila dah balik semula ke rumah sewa terus semua sendi sakit...so..jalan penyelesaianya terus spray je kat tempat sakit tu...terus lega dan boleh tidur dengan nyenyak.Utk pengetahuan korang, Biobax ni adalah spray yg dibuat khas utk mengurangkan rasa sakit belakang dan sendi2.. Sekiranya dipakai secara berterusan, dgn izin Allah, sakit tu blh sembuh... sbb kandungannya ada Habbatus Sauda, Minyak Zaitun dan eucalyptus oil. Lagipun, ianya sgt senang meresap dlm kulit utk memberikan kelegaan dlm masa yg cepat. Kalau korang orang perempuan yang nak datang bulan or tengah period pain pun sesuai guna Biobax ni..



Bahan-bahan dalam Biobax Cool Theraphy adalah 100% organik. Jadi Biobax Cool Theraphy sesuai untuk ibu mengandung dan ibu berpantang.

Kegunaan Biobax Cool Theraphy


Untuk kelegaan segera, sakit-sakit biasa, sakit otot dan sendi yang biasa seperti:

- Sakit Belakang
- Ketegangan
- Terseliuh
- Lenguh-lenguh
- Selsema/resdung

Selain lenguh-lenguh, Biobax Cool Theraphy boleh melegakan selsema. Spray biobax pada tangan. Kemudian gosok kedua belah tangan dan sedut bau di tapak tangan sehingga hilang bau.

Kelebihan Biobax Cool Theraphy


- Melegakan lenguh leher & sendi
- Segera melegakan sakit belakang dengan kesan sejuk
- Tahan sehingga 5 jam
- Melancarkan peredaran darah
- Membantu melegakan lenguh bahu & leher
- Terbukti berkesan untuk kelegaan belakang
- Sesuai untuk melegakan selsema & resdung

Testimoni





Artis Raja Farah pun dah percaya dan menggunakan Biobax..jangan tak tau ye..ada jugak yang bawak Biobax ni hingga ke labour room....wahhh...penangan Biobax kan...



Harga 1 botol Biobax adalah RM85. Tapi sekarang ada promosi RM70 sebotol. Sebotol boleh guna sehingga 500 kali semburan. Tahan sehingga 3 bulan.

Kalau korang berminat boleh whatsapp kod "biobax" kepada Suria Amanda (Agent sah Biobax) - 0123319641

Harga 1 botol Biobax adalah RM85. Tapi sekarang ada promosi RM70 sebotol. Sebotol boleh guna sehingga 500 kali semburan. Tahan sehingga 3 bulan.

Biobax wajib ada dalam handbeg semua wanita. Haa apa lagi? Jom lah dapatkan seorang satu atau beli dan hadiahkan kepada insan yang tersayang! Bukan tertakluk kepada wanita sahaja ye..lelaki pun boleh guna...Alhamdulillah ramai yang happy selepas menggunakan Biobax ini...

Korang bila lagi??

9 comments:

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah