Friday, June 24, 2016

Kad Raya Pengganti Diri Dari Blogger

Sememangnya bila tiba musim perayaan kad raya di hantar sebagai pengganti dirikan..Sekarang dh Tak ramai yang hantar kad raya malah lebih ramai memilih kad ucapan elektronik seiring peredaran zaman kan...pendapat aku kena kekalkan tradisi menghantar kad raya supaya tak luput di telan zaman..bila Ingat balik Zaman remaja dulu banyak betul dapat kad raya..sekarang dh kurang dapat..


Baru baru ni aku terima kad raya dan ini kad raya yang ke 2 dan 3...Alhamdulillah ada jugak yang sudi bagi kad raya kat aku..
Tahun ni aku x sempat nk hantar kad Raya kat kawan- kawan pun..sibuk dengan Mak yang tengah sakit..Tak tau bila Mak boleh keluar..Kemungkinan beraya kat hospital...

Buat Sally Samsaiman Dan blogger Cik Akak...terima kasih diatas kiriman kad..really appreciated.. Sayang korang ketat2


5 comments:

  1. Wah, dah ada kad raya dari blogger. sekarang ni susah nak dapat kad raya dari rakan2x. Zaman moden kan.

    ReplyDelete
  2. Wah. untung. sy x dpt pun. bg kt orang pun x. hahahahaha

    ReplyDelete
  3. lama dah tak dapat kad raya....

    ReplyDelete
  4. bestnya dapat kad raya..skrang ni dh kurang org bagi kad raya kan..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah