Thursday, September 1, 2016

ECOWELL ORGANIC SKINCARE | Anti -Aging Facial Care Essentials Liquid Facial Soap

SIRI PENJAGAAN MUKA ORGANIK ECOWELL

Ecowell Organics adalah Produk Organik yang diiktiraf. Produk organik bermaksud, kandungannya hanya boleh dirumuskan menggunakan bahan-bahan semulajadi, bebas daripada parabens, sodium lauryl sulfates, petroleum derivatives, pengubahsuaian genetik dan mengandungi antara 70-95% daripada bahan-bahan organik. 

Produk ini mengandungi :
  1. Orange Oil
  2. Chamomile
  3. Olive Oil
  4. Aloe Vera
  5. Rose Oil
  6. Vitamin E

Dari Travel Set yang dikirimkan pada aku tempoh hari, review product pertama adalah Liquid Facial Soap. Ianya merupakan produk pembersih wajah yang mampu membersihkan kotoran berminyak secara mendalam serta memberi kesegaran yang berpanjangan pada wajah. Ianya tidak mempunyai wangian atau bahan awet tambahan sebaliknya hanya menggunakan produk organik untuk merawat kulit secara semulajadi. Ianya produk anti penuaan yang terunggul yang di cipta khas oleh Ecowell.


Selain dari menyegarkan, revitalises dan membersihkan kulit, ianya mengekalkan nilai PH semula jadi kulit. Lebih lembut pada wajah dan mewah berbuih dan yang paling penting ianya adalah sesuai untuk menghilangkan kedutan di muka. 


Tekstur sangat lembut dan alami di muka..dengan sekali pam sahaja ianya mampu membersihkan seluruh wajah. Usap seketika untuk menikmati kehebatan produk ini meresap dan membersihkan kulit anda.product ini dicipta khas untuk merawat masalah kulit anda secara semulajadi. Sesuai dia bawa kemana sahaja dan di jadikan teman dalam perjalanan anda...Mudah dan Berkesan!!



Ecowell Anti- Aging Care Essentials membersih dan menjaga kulit anda agar sentiasa licin, lembut dan bersinar dengan  5 produk penjagaan muka diiktiraf organik dari Ecowell Organics! Dengan pembersihan yang mendalam serta lembut berkhasiat dan melembap. Set pengenalan lengkap ini adalah lengkap semua yang anda perlukan untuk memperolehi kulit yang sihat, berseri dan lebih muda. Datang dalam saiz travel kit yang mesra dengan 30 aplikasi daripada bahan-bahan organik yang paling tulen untuk kulit biasa serta jenis kulit berminyak. Terbukti secara aktif mampu meningkatkan keanjalan dan kelembutan serta mengurangkan garis-garis halus dan kedutan.

Bagaimana untuk mendapatkannya : 







Sharing is caring uolls...

Thanks for reading....bubbye!!!

11 comments:

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah