Friday, December 9, 2016

HP Kena Hijack Dengan Si Comel

Hi korang....
Pernah tak bila korang tengaok gallery hp tetiba banyak giler gambar yag korang x tau wujudnya...selalu terjadi kat hp aku...rupanya si kecik ni dengan kakak Dania dh snap banyak gambar...selfie segala..ada yg buruk aku dh delete..mana yang comel je aku simpan dan masukkan dalam blog ni...simpan untuk masa depan kan...pas tu copy masuk pendrive..ada masa leh hantar cuci...

Jom tgok gambar si comel Qhaira.....





Ekceli banyak lagi gambar dia...malas plak aku nak watermark....ni gambar masa pi beli Dominos Pizza...ini keja diorang rupanya...aku plak jenis jarang belek gallery...mana ada gambar yg perlu utk blogging je aku belek...
Amboiii sangat Qhaira ngan kakak Dania ni....pandai eh Hijack mama nyer hp...pernah la ada gambar ibu jari kaki la...lubang hidung la...mata la...paling haru lubang telinga...haih...anak-anak sekarang kan.....bagi gajet kejap je pandai.....


15 comments:

  1. Hahhaha. Pandai eh senyap senyap selfie guna henpon mama

    ReplyDelete
  2. hahaa..dh sama cam ank sy tp dh bsr slalu hijack gambar selfie huhu

    ReplyDelete
  3. Memang pun.. dapat hp je, mereka pun selfie.. tp kenkadang gambar yg mereka amik tu unik dan kreatif.. kita pun tak terfikir..

    ReplyDelete
  4. hehe..lubang telinga pun ada ye? kreatif betul.. :p

    ReplyDelete
  5. Hahahaha..
    comel je dia selfie sesorang..
    Bestkan ada anak..

    Ikhlas Dari
    Along Misuari

    ReplyDelete
  6. amboi comelnya, dalam dia guna hp mama dorang

    ReplyDelete
  7. hack by this comel xpelah redha..hihihi

    ReplyDelete
  8. tetiba je penuh memori kan .. klu tgk berpuluh depa selfie ngan rakam vidoe tah ape2 ..naik pening tgk

    ReplyDelete
  9. Belum masanya lagi. Baru setahun jagung anak dara kinah ni. Tunggu la beberapa tahun lagi hihi

    ReplyDelete
  10. Budak sekarang. . tak payah nak ajar.. Tahu aje dia mengodehnya

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah