Wednesday, December 28, 2016

WW: Macam Kakak Dan Adik???


Ramai yg ckp...bukan aku yg ckp eh....korang - korang yang cakap...hehehe...tak tau plak xde macam anak beranak..hakikatnya kami memang anak beranak..Dania baru umur 12 tahun tapi memang dia meninggi gunjai dan dah sama tinggi ngan mama eh....so bila dh besar macam ni memang segala aktiviti share bersama la...kami boleh

1. Shopping
2. Tengok wayang
3. Travel
4. Kongsi hobi membaca
5. Masak sama

Cuma satu je tak sama..mama suka pergi pasar..dia tak suka..

Sabar je la...budak zaman sekarabg memang macam tu kot...kotor la..jijik la..
Menyampah....Diva sangat!!!

22 comments:

  1. yepp !! series mcm adik bradik =D

    ReplyDelete
  2. hahha diva sangat eh??

    tapi betul ke mama ngan anak ni??? macam tak je..muda sangat mamanya..vogue gituw

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mama tahun depan umur dah 39 tau...haaa..dh nak masuk early 40 dh

      Delete
  3. mama dia cun sgt..
    muda lagi anak dah besar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muda apanya...umur mama eh 39 tahun depan PB

      Delete
  4. Seronoknya ada anak..peneman diri.. plus boleh jadi kawan..

    ReplyDelete
  5. Agaknya dulu SA muda sangat masa dpt Dania tu yg macam kakak/adik:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. SA lahirkan dania masa umur 26thn..kawen umur 25 thn kak...

      Delete
  6. dah nak masuk sekolah menengah kakak dania.. kena rajin masuk pasar dania..nanti nak kena pandai masak..hehehe

    ReplyDelete
  7. mestilah cam adik kakak..kak SA kan awet muda

    ReplyDelete
  8. dua2 cantik ....mama dia awet muda

    ReplyDelete
  9. nampak cam adik beradik..sama cam kite ngn mak dulu..org cakap gtu gak..hihi

    ReplyDelete
  10. Mananya tumpah kuah kalau tak ke nasi. Saya pun dikatakan adik mak. Walhal anak beranak hihu

    ReplyDelete
  11. Mama nya maintain muda je.. Anak pun dah anak dara. Tu nampak macam adik beradik. Hihi

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah