Friday, December 30, 2016

Senda Pagi Jumaat


Dulu2 msa kt hospital miri nurse kt tmpt pendaftaran cakap melalui pembesar suara, JANGAN BUNYI. org pn senyap sekejap kemudian bising lg..nurse pn ulang JANGAN BUNYI..kali ketiga ada sorang pakcik naik angin, mana ada kami bising kami cakap pelan2 saja kamu jgn nk marah2 kami datang hospital ni sakit tau kta pakcik tu..dgn lembut nurse ckp sya bukan marah sya panggil JANGAN BUNYI...tiba2 srg pakcik yg lain menyahut saya2 td pigi jamban birak

#jangankecam
#copydarigrupsebelah

21 comments:

  1. hehehehe. apa lah alkisah disebalik nama tu agaknya kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alkisahnya tuan punya badan mana tahu.. Yang bagi nama le yang tahu

      Delete
  2. hehe, ada jugak eh nama gitu..hihi

    ReplyDelete
  3. hahahaha...terhibur dengan lawak ni..ada jugak nama camtu..hahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita terhibur.. Harap tuan badan tak tersinggung

      Delete
  4. Replies
    1. Hehehe.. Hati hati. Takut ada yang tersinggung.

      Delete
  5. Hahahhaah. Nama pelik pelik kan. Haritu Nani pergi perkampungan orang asli dekat area Dengkil, nama diorang lagi lah kak. Nama timun pun ada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pada kita pelik.. Pada mereka mungkin biasa

      Delete
  6. hahahaha mula2 xperasan nama kat ic tu bila tgk balik.... alahai hehehe

    ReplyDelete
  7. Macam-macam nama. Tak pasai2 ada yang salah faham hihi

    ReplyDelete
  8. Haha. Ada jugak orang nama macam tu ^^

    ReplyDelete
  9. Ok le.. Simple.. Mudah nak ingat.. Orang sekarang nak nama anak panjang panjang berbelit belit

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah