Thursday, December 29, 2016

Hadiah Top Komentator Dec 2016


Hi korang...
Lagi 2 hari kita nak masuk tahun baru kan...Hadiah untuk top komentator Dec 2016 kali ni macam kat atas tu ha....Lipstik & Lip Liner Kylie...Masih sempat lagi korang nak komen entry blog...Announcement aku buat 1 Jan nanti tau...jom cepat komen...nak tengok sapa bertuah dapat Lipstick ngan lip liner...
So untuk Tahun 2017 ada ke contest Pengomen Tegar ni lagi? Of course la ada...ini je cara aku menghargai korang...cuma aku tengah memikirkan masih nak kekalkan sorang pemenang atau tambah pemenang ke 3 orang...itu bergantung kepada sambutan...ok?

So kita tengok siapa yang kena untuk pemenang Top Komentator Dec 2016.....

16 comments:

  1. Untung ni siapa yang dapat. Heheh :)

    ReplyDelete
  2. WOW bestnya jari sapa yg rajin tu ya

    ReplyDelete
  3. Wahh bestnyeee.. Tahniah kpd sesiapa yg bakal dpt nnti.. :)

    ReplyDelete
  4. alahai..untung laa siapa yang dapat tu weii

    ReplyDelete
  5. bestnyeeee sape dapat ni..kite pun lama dah teringin nk kylie ni...hihi

    ReplyDelete
  6. Best nyer lah... Tapi macam dah terlambat jer...

    ReplyDelete
  7. Bestnyaaa..selalu nmpk brand ni tpi x penah try lgi...

    ReplyDelete
  8. bestnye .... ai suka warna nude

    ReplyDelete
  9. Salam singgah sini....wahh...bestnya hadiah dia..

    ReplyDelete
  10. Hadiah pun manarik... Bertuah siapa yang dapat tu...

    ReplyDelete
  11. Hadiah menarik setiap bulan.. Kena usaha lebih lagi ni

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah