Sunday, December 4, 2016

Anak Teruna Shah Rukh Khan Handsome!

Selamat berhujung minggu korang...jom cuci mata tengok anak bujang SRK ni..eh..tgok family SRK...hehee...tp anak teruna dia melting oiiii....acik yg dh tua ni pun suka tgok muka anak teruna SRK..sebiji macam apak eh.....


Haih...tak lama lagi anak teruna SRK ni pemes la macam apak eh...ensem gilos...anak dara dia pun bleh tahan cantik..bini je dh nampak tua bebenor..oppps....betul la kan..cer tgok gambo tu ha..hehehe..SRK maintain muda...tetap menjadi kegilaan peminat Hindustan..
Kalau la anak teruna SRK ni turut jadi pelakon ikut jejak apak eh...memang la...makin ramai la peminat dia..ntah2 kat sekolah pun jadi kegilaan anak dia ni...kan?

19 comments:

  1. melting lagi tgk bapaknya.. hehehee!

    ReplyDelete
  2. Serius hensem hehe macam bapaknya jugakk!

    ReplyDelete
  3. Alamak alamakkk... Makkkk !bakal menantu mak dah muncul lah.. hahahha :p

    ReplyDelete
  4. Hensem memang hensem tapi Islam ke dia..nak tau lama dah

    ReplyDelete
  5. Haah... copy paste muka daddy dia.. Hihi...

    ReplyDelete
  6. masalhnyaaa mak die pon maintain lehtopppss!!

    ReplyDelete
  7. Wahh....memang sebiji muka bapa dia....hensem....

    ReplyDelete
  8. aahlah hensemnya anak srk..pasni glemer abislah

    ReplyDelete
  9. srk tu tak mkn tua langsung .. gitu la rupanye dr muda sampai tua ... anak dia lawa2

    ReplyDelete
  10. Memang hansem. Anak srk yg kecik tu cute la

    ReplyDelete
  11. Bapak duit banyak.. Tak hensem pun tak risau.. Duit berkepok

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah