Thursday, December 1, 2016

Ostania® Mangosteen Amrita Minuman Kesihatan Keluaran Furley Bioextracts

Hi korang....

Pernah minum jus manggis?Tak pernah...okey aku nak memperkenalkan jus manggis atau dikenali dengan Ostania Mangosteen Amrita keluaran Furley Bioextracts. Jus yang istimewa dan diperkaya dengan pelbagai khasiat untuk tubuh badan kita. Selalunya kalau nak makan buah manggis kena tunggu musim buah la kan...kini jus manggis boleh di minum bila- bila masa sahaja...ekstrak yang dirumus dengan teknologi baru sememangnya bagus untuk kesihatan kita....

Ostania® Mangosteen Amrita adalah minuman yang enak dan dirumuskan menggunakan keseluruhan buah manggis termasuk puri dan kulit sekali membuatkan Ostania kaya dengan Xanthones, Minuman ini diperkaya dengan pelbagai khasiat baik untuk kesihatan anda. Sesuai dengan gelaran "Ratu Buah" , minuman ini penuh antioksidan dan ditambah baik dengan ekstrak epal, roselle, acai berry, anggur dan delima. Manggis Amrita terkenal dan kini dipasarkan di dalam botol aluminium yang boleh digunakan semula pada harga berpatutan sepanjang masa.



Manggis (Garcinia mangostana L.) mempunyai kandungan kelas semulajadi yang terbanyak iaitu sebanyak 43 kelas. Manggis merupakan tumbuhan yang mempunyai kandungan kelas Xanthones terbanyak dalam kategori tumbuhan. Majoriti Xanthones terdapat pada kulit buah manggis. Xanthones adalah sejenis anti-oksidan yang berkuasa malah lebih berkesan daripada VITAMIN C dan VITAMIN E

Kebaikan Ostania® Mangosteen Amrita

  1. Satu cawan kecil Ostania® mampu mengembalikan tenaga anda dan menghilangkan dahaga
  2. Membantu pergerakan sistem penghadaman sekaligus mampu mengurangkan berat badan
  3. Tinggi dengan antioksidan dan membantu dalam peneutralan radikal-radikal bebas dalam badan (anti-kanser)
  4. Membantu sistem pencernaan anda dengan Vitamin C dan juga meningkatkan sistem imun badan.
  5. Mempunyai kelebihan anti-bakteria dan anti-fungi untuk melawan jangkitan kuman, fungi dan yis.
  6. Nilai ORAC antioksidan 14186.98
  7. Tiada tambahan gula dan pewarna tambahan dan banyak lagi
  8. Anti-penuaan
  9. Anti Kanser
  10. Anti inflamasi

Siapa Yang Patut Mengambil OSTANIA?

  • Sesuai untuk semua peringkat umur
  • Ahli Sukan
  • Mereka yang mengalami masalah kecergasan fizikal
  • Mereka yang mengalami masalah penghadaman
  • Mereka yang mengutamakan kesihatan


Nilai antioksidan dalam makanan diukur dalam unit ORAC (Oxygen Radical
Absorbance Capacity) oleh National Institute of Aging. Semakin tinggi nilai ORAC, semakin tinggi kandungan antioksidan dan kebolehan untuk meneutralkan radikal bebas. Ostania® mempunyai ORAC yang sangat tinggi berdasarkan kajian dan telah disahkan oleh Universiti Kebangsaan Singapura.


Aku dh cuba...rasanya? Sedappppp...of course la rasa manggis kan....rasa segar badan sepanjang hari..takde letih2 dah..


Korang nak dapatkan Ostania Mangosteen?sangat-sangat recommend pada korang yang selalu letih dan lesu...insyaallah dengan pengambilan berterusan masalah tersebut akan hilang..

Harga bagi sebotol Ostania Mangosteen adalah RM49.90, Tetapi korang akan dapat diskaun sebanyak RM10 sekiranya membeli dari PAUTAN INI

Korang boleh klik link ni untuk dapatkan Ostania Mangosteen Triple pack dengan harga RM130...menarik kan?
https://store.furleybio.com/mangosteen-concentrate-value-ostania-triple.html

atau layari sahaja laman media sosial Furley Bioextracts ...

Facebook: https://www.facebook.com/furleybio?fref=ts  
Twitter: https://twitter.com/furleyb 
Instagram: https://instagram.com/furleybio/
Website : https://store.furleybio.com/

Selamat mencuba ye.....

10 comments:

  1. Mcm unni la sntiasa letih dan lesu.. Mcm nk cuba la..

    ReplyDelete
  2. sedap ostania jus ni kak sa.. masam manis gituu

    ReplyDelete
  3. Macam telan air liur pulak. Sebab sukakan manggis, boleh imejin rasanya..

    ReplyDelete
  4. menariknye faedah ostania ni

    ReplyDelete
  5. Bagus ye. Nanti kena cuba la nnt ni

    ReplyDelete
  6. Wah.. Nampak manggis le pulak.. Rasa nak makan manggis.. Mana nak cari luar musim ni

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah