Sunday, December 29, 2019

Tukar Alas Meja Makan Baru...

Hi korang....

Orang kan...hujung tahun ni la beli macam-macam kan..beli baju, kasut, handbag, perfume apa je la segala mak nenek benda keperluan nak masuk tahun baru bagai..tapi SA x la korang...SA masih macam ni..pakai je apa yang ada dulu..bila perlu baru la beli...sekarang ni tengah utamakan keperluan sekolah Dania..alas meja ni plak memang perlu beli since alas meja lama dh x boleh guna...dah buruk sangat..kebetulan plak nak sambut birthday mak SA...so tanpa berlengah SA terus je pi Pasaraya Zemart  dekat ngan rumah SA so beli la alas meja 2 meter sekali ngan plastic transparent tu 2 meter...alas meja tu RM12.90 semeter, plastic tu RM5.90 semeter...ada gak corak-vorak lain tapi sedikit mahal la...nanti nak raya boleh la beli... 


SA pilih corak yang tu...tapi......


Nampak yang ni plak cantik...

Alas meja pun boleh rambang mata kan..hahaha..mengalahkan pilih kain nak buat baju plak...cantik tak corak alas meja tu? giler x cantik...dh letak kat meja...eh..eh..cantik plak..kat umah SA ada 2 buah meja makan...ingat nak tukar untuk satu meja lagi..eh..over plak bajet..lagipun alas meja yang yang satu lagi meja tu ok lagi..so jangan membazir ok..nak raya nanti baru tukar ..

11 comments:

  1. Alas meja yg gambar bawah tu sama macam kat rumah MIL 😍😍

    ReplyDelete
  2. Aah cantik alas meja yang akak pilih ni

    ReplyDelete
  3. Kalau banyak yang cantik, memang rambang mata nak memilih.

    ReplyDelete
  4. dana pun suka beli alas meja jenis plastik gitu, senang nk bersihkan

    ReplyDelete
  5. cantikkkk, yang base kaler putih tu pun cantik...

    ReplyDelete
  6. cantik!! ye lah utk belasahan hari2 pakai pun kena yang cantik2 kannn.. baru ada selera nak makan dgn alas meja yg cantik

    ReplyDelete
  7. cantik..mmg rambang klu nak pilih alas meja. rasa nak bli smua jer..:)

    ReplyDelete
  8. Selalu time nak raya jew tukau🤭🤭

    ReplyDelete
  9. Cantik kak.. kalau sha pun rambang mata juga..

    ReplyDelete
  10. meja makan rumah ammi kat KL dah togel. asal beli alas je rajin pulak org2 dalam rumah tu mencomotkan. suruh belajar...dicontengnya jugak alas meja tu. geram ammi ni.

    ReplyDelete
  11. hik hik biasalah perempuan cepat rambang mata kak.. rasa mcm semuanya cantik kan

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah