Sunday, December 1, 2019

Pengumuman Top Komentator November 2019

Hi korang...

Yeay dh masuk December dah..bulan terakhir 2019..sekejap je masa berlalu...bulan ni pun merupakan bulan terakhir contest Top Komentator blog SA...untuk itu hari ini SA nak umumkan pemenang untuk bulan November...


Tahniah kepada Mimie pemenang untuk bulan November..buat Mimie boleh la emailkan kepada SA details ye... Suriaamanda@yahoo.com.

Dengan itu SA buka kembali contest Top Komentator blog SA dan mencari pemennag untuk bulan December 2019..all the best korang ..

18 comments:

  1. Alhamdulillah. Terima kasih kak SA

    ReplyDelete
  2. Tahniah pd pemenang... bestnya hadiah

    ReplyDelete
  3. wah.... tahniah kat pemenang..

    ReplyDelete
  4. jauh lagi dana nk dapat jd no 1 tuh SA, komen tak sampai 40 pun huhuhu

    ReplyDelete
  5. wah..tahniah..byk tu dia komen..tak terkejar hihih..mmg x masuk list dah

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah