Wednesday, December 18, 2019

WW ~ Debaran Keputusan PT3


Hai la anak dara sorang ni..x tau la SA nak kata apa..mama dia yg lebih nervous..dia bleh relax macam takde apa pun berlaku esok. Semua anak-anak PT3 rasa seram kan...dia ni plak mungkin takut, nervous tp tak tunjuk....semoga Dania lulus esok. Apapun keputusan Dania mama terima..Dia dh buat yang terbaik kan..dulu debaran juga masa amik keputusan UPSR 3 tahun lepas..dia masih yang sama masa tu..takde rasa apa pun..riak wajah dia pun biasa je...x tau la dia ikut perangai sape ni..nak kata SA..maybe tak la...perangai ayah dia kot...

22 comments:

  1. Semoga Dania berjaya dengan cemerlang. InsyaAllah

    ReplyDelete
  2. Hari ni 18
    Esok 19
    Harap2 Dania dapat keputusan cemerlang.

    ReplyDelete
  3. all the best dania..moga cemerlang ya..:)

    ReplyDelete
  4. insyallah SA..Dania dah buat sehabis baik..keputusannya pun insyallah akan baik² je

    ReplyDelete
  5. baguslah Dania...chill orgnya.
    Semoga berjaya

    ReplyDelete
  6. Semoga Dania mendapat keputusan yang cemerlang

    ReplyDelete
  7. inshaAllah pasti dapat keputusan yg cemerlang dengan izin-Nya ^_^

    ReplyDelete
  8. Insyallah mesti keputusan nya ok...

    ReplyDelete
  9. Auntie doakan yg terbaik buat Dania..

    ReplyDelete
  10. all the best dania.. tahniah! berjuang untuk spm pulak

    ReplyDelete
  11. Tahniah untuk satu perjuangan.. Teruskan melangkah dan semoga Dania cemerlang dunia dan akhirat.. Aamiin..

    ReplyDelete
  12. tahniah dania dah cuba yg terbaik. walaupun apa keputusannya u should be proud

    ReplyDelete
  13. 2 tahun lagi debaran untuk SPM pulak. dup dap dup dap..lagi berdebar rasa tu :)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah