Thursday, February 20, 2020

Selfie 20022020 Simpan Sebagai Kenangan


Hi korang...

Tarikh hari ni cantik sangat kan...ramai yang meraikan hari istimewa hari ni...asa yang sambut hari lahir, ada yang melahirkan anak, ada yang bertunang dan ada juga nikah hari ni..tahniah buat korang semua...ada dua orang artis yang kahwin kan hari ni...Emma Maembong dan Zahirah Mc Wilson..

SA takde pun meraikan apa2 yang istimewa hari ni...hanya bersyukur masih dipanjangkan umur untuk bekerja dan berbakti kepada kedua-dua parent SA, untuk anak tunggal kesayangan dan tanggungjawab SA sebagai pekerja. Apa yang SA pohonkan pada allah swt agar SA terus diberikan kesihatan yang berpanjangan dan diberikan rezeki yang meluas...

So..korang ada ke meraikan hari-hari istimewa hari ni?

10 comments:

  1. cantik tarikh kan kak, akak nampak dah selim lah... pakai lak lipstik warna jambu-jambu gitu

    ReplyDelete
  2. Hari ni biasa je takde apa-apa.

    ReplyDelete
  3. AKAK JALANI KEHIDUPAN MCM HARI2 BIASA JA...

    ReplyDelete
  4. Tarikhnya cantik.. Kami melalui proses audit hari ini..

    ReplyDelete
  5. nice date arini...td ada mkn2 merai yg bersara

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah harini seperti biasa 😁

    ReplyDelete
  7. Tambah cantik kalau pukul 2.20.20

    ReplyDelete
  8. hari pembukaan B5 Johor Street Market

    ReplyDelete
  9. tarikh hari ni patutnya tarikh saya bersalin..tapi tak ada rezeki nak dapat tarikh cantik ni..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah