Friday, March 6, 2020

Balasan Janji Palsumu....


Balasan Janji Palsu Mu

Pada suatu waktu
Engkau bersumpah
Bahawa engkau ikhlas menyintaku
Dan engkau berjanji
Akan setia kepadaku



Aku pun percaya
Sumpah setiamu
Lalu aku pun terima dirimu
Sebagai kekasih
Ku serah oh jiwa dan raga ini
Hanyalah untukmu

Di awal percintaan
Sungguh indah hidup kita
Dan kemesraanmu
Membangkitkan kasih sayang
Betapa relaku
Berkorban untuk mu

Tetapi mengapa dengan tiba-tiba
Engkau membenciku
Hingga kau tergamak
Tidak sudi lagi memandangku

Oh dimana sumpah setiamu
Dahulu oh... sayang
Seandainya suatu hari nanti
Hidupmu tak bahagia
Itulah balasan
Sumpahan janji palsumu

14 comments:

  1. Adakah lagu ni ada kaitan dgn hidup SA...?

    ReplyDelete
  2. Aduh lagu ni dengar zaman frust dulu huhu

    ReplyDelete
  3. Ingat tadi kisah benar, terkejur baca tajuk kat bloglist 😅

    ReplyDelete
  4. buat janji palsu lagi, kan dah kena sumpah, haha

    ReplyDelete
  5. Bait yang paling akhir tu..fuh.

    ReplyDelete
  6. ammi tak play video tu..cuba dok cari melodynya tak jumpa2. hahahha..

    tp manusia ni mmg selalu je lupa pada janji..

    ReplyDelete
  7. moga Allah temukan seseorang yang akan membuka kunci pintu hati akak, dan menemani akak hingga ke Jannah nanti, ameen ameen....

    ReplyDelete
  8. Terus i bukak lagu ni kat youtube hp i sebab nak dengar lagu ni.. ternyata tak pernah dengar sebelum ni.. ok boleh lah i hayati lagu ni kejap. Boleh imbau kenangan2 yg ada dalam lirik tu hehe

    ReplyDelete
  9. tak dengar lg..nanti kita nak dengar juga..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah