Friday, October 11, 2013

Kulit Menggelupas..

Baru perasan pg ni..kulit jari aku dh start pecah2 dan menggelupas...maybe sbb allergic ubat hari tu...maybe sbb antibiotic yg kuat...

Kulit di jari kelingking pecah dh...

Ntah masa bila pecah dan menggelupas

harap2 x berpanjangan la...bukan jari je...jerawat kat muka pun dh naik balik akibat
Allergic ubat hari tu..Kesian muka aku...baru nak ok...dh naik balik jerawat..
Sabar je la...



7 comments:

  1. sabar kak ek, semoga cepat sembuh tau... risau pulak adik tak elok2 ni...

    ReplyDelete
  2. lor..kesiannya..skrg perlu lebih hati2 dengan ubat nie...moga cepat baik ye

    ReplyDelete
  3. Klu jerawar try pakai krim safi color hijau..hopefully membantu.^^

    ReplyDelete
  4. mintak doc ubat la SA.. atau pakai lotion. sian you..

    ReplyDelete
  5. rehat cukup2.. lepas ni sure ok tuh..
    musim org tak sihat skrg ni

    ReplyDelete
  6. omai... saya pun kena macam ni sebab alergik ubat haritu tp belum mengelupas teruk. sikit2 je. tapi kulit kering amat-amat walau dah sapu minya/lotion bagai. rasa amat tak selesa... rupa tangan orang tua dah, kedut2... dah seminggu lebih jadi camni..rimas.. :(

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah