Tuesday, October 29, 2013

Ragam Anak2...


Trip perkelahan ni lebih untuk menggembirakan anak2 u olls....dah la aku x bawak balik kamera...guna hp je...tp tu la...byk moment menarik x dpt nak snap....


Hitam melengut si kakak kan..hhahaha. ...dh la mmg hitam...nowdays aku perasa dia byk berangan la....kuat melawa...aduhai....


Aksi ketika angin kuat....senget benget si Aliff melawan angin...


Dgn Pak Long yg rajin melayan anak2 buah.....


Budak2 besar ni memang kena ada org dewasa jaga....

Eh...mana si kembar....

V


V


V


V


Hehehe...

Tido rupanya


Syok jer tgok diorang tido....mana x lelapnya...kena angin kuat kan....pas tu sampai2 terus ckp "Nak adi awoootttt...." suruh sarapan pun x nak....mandi pun dengan baju tido....
Tu gambar tu peluk2 sebab x sedar tu...kalau sedar.....menang salah seorang mengamuk sambil tendang2....
Mmg x leh dekat diorang...x macam kembar lain yang sangat2 rapat...
Paling menakutkan if diorang gaduh siap tarik2 rambut....tarik x lepas tau....dh macam bawang merah bawang putih....hahaha.....tp bila salah sorang xde....mencari lak tu....


9 comments:

  1. along..mimi dah ada diari ok..lagi satu habit baru..tulis lirik lagu..semua lagu cintan..anak kita cepat membesarkan..

    comel je si kembar tidur..tu gaduh2 tu..marah2 sayang namanya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dania pun dh ada diary dan sgt berahsia...ari tu terkantoi ada yg bg dia lirik lagu...tp x senonoh nyer lirik...lagu mat ganja mcm tu...mengamuk sakan mak teh dia...sib baik along x baca...if x mmg kena

      Delete
  2. Salam SA...lama tak datang jenguk...

    samalah anak alin...hitam makan dek hari bila waktu sekolah...

    ReplyDelete
  3. anak aku pun makin merelit noks...huhu...

    anak pompuan gitu kot nok...mcm kita dulu2 la, selalu berangan....nak melawa je kejenya...hahaha....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaa...tu la kan....mn x tumpah kuah if x kat nasi...huhuhu

      Delete
  4. anak perempuan, sure lah rajin melawa.. hehehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg betul..ni dh pandai dgr lg kat hp..siap hafal..semua lagu ziana zain

      Delete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah