Tuesday, October 22, 2013

Cantiknya Rihanna Bertudung...

Cantiknya-Rihanna-bertudung/




Siapa bilang gadis liar Hollywood tidak reti menghormati agama Islam? Tengok sahaja Rihanna, yang lengkap menutup aurat tatkala bergambar di luar sebuah masjid di Abu Dhabi.

Rihanna yang cukup terkenal dengan pakaian “berisiko tinggi” beliau memilih untuk memakai jumpsuit berwarna hitam lengkap disarungkan hijab sedondon.

Penyanyi berusia 25 tahun itu sedang melakukan tour Diamonds beliau. Baru-baru ini beliau selesai melakukan sebuah konsert di Afrika Selatan sebelum sampai di Abu Dhabi.

Ramai peminat telah merungut mengenai konsert terbaru Rihanna yang dikatakan tidak berapa seronok kerana Rihanna tidak menyanyi live dan dianggap membazir duit peminat sahaja beli tiket konsert yang mahal.

Harap-harap Rihanna mengambil iktibar untuk baiki skil persembahan beliau. Nanti peminat lari, tak guna juga.

SUMBER

11 comments:

  1. Bagus Rihanna .. pandai juga menghormati adat budaya org lain

    ReplyDelete
  2. Dah letih sgtlah kot nak nyanyi live? Heheheh...

    ReplyDelete
  3. pagi tadi saya dengar dia kena halau dari sini kak sebab xmau timbul kontroversi, maybe sebelom kena halau tu dia sempat snap pic ^_^

    ReplyDelete
  4. Sebenarnya bila berpakaian sopan lagi nampak cantik..

    ReplyDelete
  5. khabarnya orang marah juga kat dia..walaupun bertudung tp posing tak sesuai di depan masjid

    ReplyDelete
  6. Moga hidayah NYA dilimpah kan kpd Rihanna...we never know :)

    ReplyDelete
  7. walaupun bkn islam tp dia tahu tunjukkan rasa hormat tu bila dpn masjid..

    ReplyDelete
  8. org bkn Islam pun tahu hormat Islam.. jadi malulah klu kita yg Islam ni buat2 tak tahu dan x hrmt Islam...

    ReplyDelete
  9. ermmm..... x minat rihanna ni hehehe

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah