Tuesday, October 29, 2013

RM7...berbaloikah????

Lunch today Cost me RM7

1.Nasi putih
2.Ayam curry
3. Terung goreng 2 slices
4. Sayur bok choy 1/2 tangkai.


Esok nak bawak bekal!!!

*bleh x buat entry mcm ni...

36 comments:

  1. Replies
    1. Nak diet la tu.....haha...lama x singgah blog mu khai....

      Delete
  2. Mhlnya kak! Melampaunya harga, smpi mcm tu sekali?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasi ngan lauk xde air....haaa....mhl kan...

      Delete
  3. Saya pernah kena RM8 hanya untuk ikan dan sayur, Tak berbaloi.

    ReplyDelete
  4. sy mkn nasi putih+asam pedas ikan pari (seketul) +sayur bayam =RM6.00

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu reasonable. ..ni sayur SA amik secoet..

      Delete
  5. saya perhatikan, kalau amik terung, mesti mahal..Mmg mahal ke sayur terung ni kalau beli kat pasar?

    ReplyDelete
    Replies
    1. DZZZ jom bercucuk tanam.. hehe

      Delete
    2. X tau plak rega terung..biasa kalau beli kat econsave 5 batang yg comey2 tu baru RM 2 je...itupun lepas timbang

      Delete
  6. dan kena habiskan sebab mahal.. hehehe..
    esok kita kena belajar bawal bekal dari rumah.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selalunya bawak bekal...tp lately ni pmls kan...padan muka I...

      Delete
  7. SA, mahal ar tu.. nasi pun mcm separuh je tu.. terung & sayur pun coet je kott.. pergghh baik mkn kat kopitiam.. puas hati

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg mahal la zaza.....tau x pe...mkn kat kopitiam even mhl puas hati..ni nasi ngan lauk x dak air ye...

      Delete
  8. Bagi akak kalau sekali air ok lah tapi kalau nasi saja mungkin agak mahal.

    ReplyDelete
  9. pergghhh...ni kalau dekat ofis ni...free je pon....sbb kje dkt hotel...so mknan free....huhuhu...

    ReplyDelete
  10. Gila la kak.. Itula lain kali sila bawak bekal macam saya, kan senang??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye la...esok bawak...tp ko x nak pun mkn ngan akak....

      Delete
  11. Agak mahal...
    better bawak bekal...

    ReplyDelete
  12. Tak berbaloi...masak sendiri je lepas ni..hehehe

    ReplyDelete
  13. Ya tak berbaloi, baik bawak bekal kalau makan macam tu RM 7, erk tapi ni makan di kedai mana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Esok akak bwk bkl dik...ni beli kat food court plaza sentral....

      Delete
  14. ishk..... mahal gak..

    tp itulah harga kalu makan kat bandar kan..sikit2 naik harga...huhuhuh

    Sumijelly.com

    ReplyDelete
  15. Bila apa-apa harga naik, harga makanan pun naik juga. Dah terbiasa sangat kena RM10 untuk makanan yang kita rasa baru bernilai RM5,6 aje.

    ReplyDelete
  16. Kena rajinkan diri masak waktu pagi kalau nak bawak bekal.. ;)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah