Sunday, October 13, 2013

Discharged. .

Assalamualaikum. ..
Selepas 4 hari dalam ward..akhirnya aku dh boleh discharged. ..legaaa....rimas aku terkurung kat ward ni...

Update terkini:

1. Paru2 dah mengembang mcm biasa
2. Kahak dh cair tp batuk masih ada..
3. Bernafas dh ok skit tp x leh terlalu sejuk atau terdedah pada habuk...
4. MC sampai Jumaat...isnin baru start keja..

Special thanks to Dato' Dr. Marina and KPJ staff sepanjang treatment di KPJ
Thanks yang x terhingga atas layanan yang baik..

Jom balikkkk....nak raya dah kan...

Selamat Hari Raya Aidiladha buat korang semua....

18 comments:

  1. Kena rehat banyak2 tu......
    Selamat Hari Raya Aidiladha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye mia...salam aidiladha buat awak jg..

      Delete
  2. akak admit kenapa?
    dah lama plak x jengok blog akak.
    doakan sihat ya.. raya jgn mkn ais banyak plak.. hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pneumonia cheida....jgkitan kat paru2. .mkn pun berpantang ni...

      Delete
  3. moga cepat sihat sepenuhnya...selamat menyambut aidil adha..
    nanti kalau jumpa dr marina lg tolong sampaikan salam akak utknya...katakan dari room-mate matrik 1...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah kak....1hb along ada follow up...

      Delete
  4. Alhamdulillah.. take care SA..
    enjoy your Raya ok =)

    ReplyDelete
  5. Syukur dah sembuh :) selamat hari raya aidiladha!

    ReplyDelete
  6. Syukur alhamdulillah. Jaga diri dan rehat betul2 sis, boleh keluar wad je tu tapi kesihatan masih perlu di pantau.

    ReplyDelete
  7. Eh. Lama tak drop komen sini, tup2 warded yer.
    Takpe.. jaga diri bebaik ya.. cepat sembuh :)

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah... moga terus baik dan lebih baik...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah