Thursday, October 24, 2013

Vietnamese Beef Noodle Soup...


Lunch today adalah di taja oleh my boss kecik Mazley Mahazir...dari semalam dia duk dengar aku membebel nak cuba Vietnamese beef noodle soup secret recipe ni...
Kebetulan dia suh beli makanan untuk meeting kan...siap suh beli utk aku ngan budak trainee sekali...oh...pucuk dicita kan... 


Gambar kat website sgt menggoda jiwa....


Tiba di alam nyata....kureng...so so je...

X pe la janji dah rasa...hui kalah org mengidam kan...ni baru baik lepas sakit mcm ni...
X tau kalau betul2 preggy ke akan datang kan...
Masak weh perangai buruk mcm ni....eh...mcm la ada org nak kat aku...
Abaikan eh korang...org baru baik sakit mmg mcm ni...



7 comments:

  1. Haha.. biasalah tu Amanda.. bisnes la katakannn.. :) sib baek freeee.. hehe

    ReplyDelete
  2. den tak pernah lagi makan makanan Vietnam...hoho

    ReplyDelete
  3. rupa dlm gambar memang selalu menipu..hahaha

    ReplyDelete
  4. ni yg buat ai pulaks teringin
    tak de 'isi' pun kita ni pompuan
    kalau teringin sesuatu mmg akan dptkan jugak hehe

    ReplyDelete
  5. haha layan perasaan namanya tu... baik sakit terus craving mcm2 ;P

    ReplyDelete
  6. Haih bertuahnye...... x penah pulak MAzley belanja kitaorng kan????????

    ReplyDelete
  7. Biasalah SA. Indah khabar dari rupa. Saya dah pernah mencuba. Alahai tak tertelan pulak rasanya.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah